 przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 12:02
przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 12:02 
 przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 12:25
przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 12:25 

 przez Asmodeusz » środa 27 stycznia 2010, 12:34
przez Asmodeusz » środa 27 stycznia 2010, 12:34 
 przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 13:23
przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 13:23 
 przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 13:46
przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 13:46 

 przez Pinhead » środa 27 stycznia 2010, 16:22
przez Pinhead » środa 27 stycznia 2010, 16:22 
mateusz_84 napisał(a):Jeżeli chodzi o samą ekonomię jazdy to staram się nie przekraczać 2000. Największy dylemat jest wtedy jak się jedzie autostradą - wiadomo - można ciąć te 130 ale on przy takiej prędkości ma już ok 3400obrotów

 przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 17:27
przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 17:27 
Jeżeli chodzi o samą ekonomię jazdy to staram się nie przekraczać 2000.
Ale może masz diesla, nie wiem...
Jeżeli chodzi o benzynę to tankuje wyłącznie na stacjach shella, 95.
Najwyższy bieg się wrzuca zawsze w trasie, najpóxniej jak juz przestaniesz sie rozpędzać i masz powyżej 60km/h.

 przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 17:38
przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 17:38 

 przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 18:06
przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 18:06 
Ano, jak trafisz na ograniczenie do 60 to może nie mieć sensu. Mówię o prędkościach rzędu 80-90 i więcej dla przeciętnego samochodu.

 przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 18:42
przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 18:42 
 przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 18:53
przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 18:53 
pytanie z innej beczki: ciśnienie w oponach - ma wpływ na pracę silnika ? sprecyzuję: czy jak mam za małe ciśnienie w oponach to silnik będzie potrzebował więcej energii, żeby osiągnąć daną prędkość ? mniejsze ciśnienie w oponach to chyba większe opory toczenia...
Można wiedzieć jakim autem jeździsz ? może masz yarisa w tej drugiej wersji - o ile kojarzę to tam już był silnik 1.1, bo trochę mnie zaintrygowały parametry które podałeś.

 przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 18:54
przez BOReK » środa 27 stycznia 2010, 18:54 

 przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 21:38
przez qwer0 » środa 27 stycznia 2010, 21:38 

 przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 21:42
przez mateusz_84 » środa 27 stycznia 2010, 21:42 
BOReK napisał(a):W takim razie ja mam po prostu wybietnie krótką skrzynię, bo przy 100km/h mam na piątce 3000RPM, a silnik ma powyzej stu koni i niutonometrów. Samochód też malutki nie jest, więc to kwestia zamysłu producenta. :P
 przez athlon » środa 27 stycznia 2010, 22:40
przez athlon » środa 27 stycznia 2010, 22:40 


