4est napisał(a):Ja też robiłem na punto, jak jesteś na łuku to przy drugim słupku jeden pełny obrót kierownicą, potem jak widzisz ,że tył sie prostuje oddajesz z powrotem ten obrót oczywiście delikatnie nie od razu i powinno być ok. Co do Corsy to nie wiem bo nie jezdziłem :wink:
[quote]
Ja robiłam podobnie jak kolega,( punto z wspomaganiem i bez wspomagania kierownicy),i ta metoda najbardziej się sprawdzała.Tu szczegół,ponieważ często ludzie piszą,że słupki na placu nie stoją w tych samych miejscach,to ten drugi łatwo sprawdzić,bo powinien być na końcu koperty,ja robiłam pełny obrót mając lusterko pomiędzy 2a3 słupkiem,i potem ewentualna korekta,przy wychodzeniu już z łuku(obserwacja bocznego lusterka).A lusterka na egzaminie powinny być ustawione jak do jazdy w mieście,nie możesz na łuku nimi odrębnie korygować,tak przynajmniej mi mówiono.
A jak uważasz,że punto to toporne auto,to zapraszam do Poloneza :lol:
Wszystko jest trudne,dopóki nie stanie się proste..
-----------
Kat. B-marzec 2007