invx napisał(a):to trzeba go delikatnie zaciagnac :) i problemu z puszczeniem go nie bedzie :wink:
a jak pojedzie do tylu bo za delikatnie zaciegniety ? :)
przez stask » poniedziałek 08 stycznia 2007, 07:00
invx napisał(a):to trzeba go delikatnie zaciagnac :) i problemu z puszczeniem go nie bedzie :wink:
przez madzior_ka » środa 14 lutego 2007, 22:31
przez karolina1 » środa 14 lutego 2007, 22:41
madzior_ka napisał(a):Mam problem z zrynchronizowanem hamulca, gazu i sprzegła (gdy szybko spuszcze hamulec to noga ze sprżegła tez leci szybko ale to inna bajka) i mam pytanie czy przed spuszczeniem ręcznego musze dodawac gazu bo inaczej auto zgaśnie
madzior_ka napisał(a):A druga sprawa to ruszanie ze zwykłego, nożnego hamulca - jak powinno wyglądać? na kursie w sumie nie ruszałam pod jakie duuze wzniesienia, ale to sie przydaje chocby na światłach czy skrzyżowaniach,a le i w pozniejszej jeździe - co w jakiej kolejność? czy jak trzymam noge na hamulcu i sprzegle to moge zacząć puszczac sprzegło zanim ściągne noge z hamulca czy też najpier musze szybko przełożyć noge na gaz i dopiero zaczac puszczac sprzegło??
przez madzior_ka » środa 14 lutego 2007, 22:46
przez invx » środa 14 lutego 2007, 23:49
Najpierw noga z hamulca, potem ze sprzęgła i na gaz. Ale po co się tak męczyć? Ruszaj sobie pod górkę z ręcznego, tak jest o wiele wygodniej.
przez madzior_ka » środa 14 lutego 2007, 23:52
przez wiesniak » czwartek 15 lutego 2007, 00:05
przez madzior_ka » czwartek 15 lutego 2007, 00:10
przez karolina1 » czwartek 15 lutego 2007, 00:22
przez madzior_ka » czwartek 15 lutego 2007, 00:25
przez invx » czwartek 15 lutego 2007, 00:39
przez scorpio44 » czwartek 15 lutego 2007, 03:10
przez invx » czwartek 15 lutego 2007, 11:58
przez flautka » czwartek 15 lutego 2007, 16:12
przez madzior_ka » piątek 16 lutego 2007, 17:50