szerszon napisał(a):No to jak prosto to jaka sygnalizacja ?
Brak sygnalizacji? Czyli wtedy w tym miejscu
http://goo.gl/maps/u2nsU nic nie sygnalizujesz?
szerszon napisał(a):Chyba na C jest przejazd nawet w linii prostej też bez sygnalizacji.
Czyli w tym samym miejscu zjeżdżając z ronda nic nie sygnalizujesz i kontynuując jazdę nic nie sygnalizujesz?
szerszon napisał(a):Tak proste,że nawet nie chce mi się na nie tracić czasu.
Nie bój się odpowiedzieć. Wszyscy na tym skorzystają, bo w końcu się dowiemy jak tam należy sygnalizować przejazd. Chyba się nie boisz, że napiszesz coś głupiego?
szerszon napisał(a):Ależ jest to opisane w jednej z wykładni,
To w której?
szerszon napisał(a):Podałem banalny przykład z T-18 i F-10 zastosowane jednocześnie na jednym skrzyżowaniu.
I co to ma udowadniać?
szerszon napisał(a):Oczywiście ,że skręcam w lewo jadąc pasem wewnętrznym zgodnie z Art 22,
To zdecyduj się czy w sytuacji D skręcasz w lewo, czy jedziesz prosto.
szerszon napisał(a):Zbliżając się do skrzyżowania masz zbliżyć się do osi jezdni lub lewej krawędzi.
A ja myślałem, że przed miejscem, w którym zmienia kierunek jazdy. Ale co ja tam... Może inny kodeks mam.
szerszon napisał(a):Czy na tym zjeździe z zakazem skrętu w prawo też "mignąłbyś" w prawo ?
Już pisałem, że nie. Czytelność ponad ścisłe zasady. Nie mniej jednak miganie prawym sprawdza się w większości przypadków.
szerszon napisał(a):Czy na SoRO tzw "kwadratowym" z sygnalizacją też przy zjeździe "mignąłbyś ?
Nie. To jest inna organizacja ruchu. Inne znaki poziome. A sygnalizacja zależy od znaków poziomych. Wiemy to od Ciebie.
szerszon napisał(a):Dla takich z takim kapitałem intelektualnym
Proszę mnie nie obrażać.
szerszon napisał(a):Możesz sobie znowu w stopkę wrzucić.
Tak, tak. Bo jestem klonem Henq, sankili, Rysia i wielu innych.

Błędna sygnalizacja. Można sądzić, że będzie wyjeżdżał pierwszym zjazdem, a pojechał dalej.
