papadrive napisał(a):Ten temat był już przerabiany. Rozporządzenie z 2002 r. dawało czas na zmianę dotychczasowego oznakowania. I chyba, jeśli się nie mylę, najdłuższy czas dano właśnie samodzielnemu C-12, do końca 2010 r. Od 1.01.2011 r. C-12 można stawiać tylko łącznie z A-7.
Rozporządzenie dawało czas na
wymianę znaków drogowych na takie, o parametrach zgodnych z rozporządzeniem. To nie to samo co obowiązek remontu skrzyżowania,
połączonego ze zmianą organizacji ruchu.
"
§2.1.Dopuszcza się umieszczanie na drogach znaków drogowych pionowych wyprodukowanych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, które nie
spełniają określonych w nim warunków, nie dłużej jednak niż do dnia 30 czerwca 2004 r.
2.Znaki, o których mowa w ust. 1, zostaną zastąpione znakami spełniającymi warunki niniejszego rozporządzenia w terminie do dnia 31 grudnia 2010 r. "eragon napisał(a):@szerszon, nie rób ze mnie idioty..
On nie ma wyjścia - albo zrobi z Ciebie, albo z siebie.
szerszon napisał(a):uważam ,że o skręcie ( zmianie kierunku jazdy) mozna mówić gdy pojazd wjeżdża np wlotem południowym, a wyjeżdża wschodnim. To jest dla mnie manewr zmiany kierunku jazdy. (lewoskręt - przyp. sankila)
No to jak ma teraz objaśnić przejazd przez SORO
równorzędne?, skoro wychodzi, że musi ustąpić pierwszeństwa pojazdowi, nadjeżdżającemu z
LEWEJ strony? Z art.25 nie pomataczy zbyt wiele. Teoria wlotowo - wylotowa poszłaby się czesać! 500 stron twórczości - o kant stołu rozbić.
Nie ma rady - nastaw się na chór trzech tenorów, wyśpiewujących zgodnie, że "nie nie ma C12 bez A7"

To jest głos w dyskusji a nie: "zaśmiecanie forum, wprowadzanie bałaganu, kłótnia, prowokacja".