szymon1977 napisał(a):Akurat nic w tym dziwnego skoro teoria "z ronda zawsze w prawo" sprawdza sie na rondach pierscieniowych srednich i duzych,
Nigdzie się nie sprawdza, ponieważ w PORD nie ma "bo widać". Z rodami średnimi także nie dałeś sobie rady. Rondo turbinowe sprzed paru stron czeka na twoją "interpretację". Natomiast ronda tzw duże powstały wbrew warunkom technicznym jakim powinny odpowiadać drogi. Do tworów, które nie mają wiele współnego z PoRD trzeba zastosować teorie, które także niewiele mają wspólnego z PoRD. czyli traktować skrzyżowanie jako drogą jednokierunkową...
Jedyny przypadek, gdzie twoje wymysły prostowacza rond mają sens w tym bezsensie.
, na ktorych teoria "wlotowo-wylotowa" sie sypie,
Aby manewr był wykonany to musi mieć początek i koniec. Art 22.5 powinien ci pozwolić zrozumieć.
z kolei teoria "z ronda zawsze w prawo" sypie sie na mini rondach i rondach kwadratowych, na ktorych teoria "wlotowo-wylotowa" pokazuje swoje zalety nawet, jezeli wymaga dodatkowych interpretacji.
Na obiektach zgodnych z przepisami nie potrzeba dodatkowych interpretacji. To ty posiłkujesz się własnym rzeczywistym kierunkiem jazdy na skrzyżowaniu bo widać podpierając się resorakiem w piaskownicy czy mostem łączącym odległe brzegi rzeki. My z leszkiem czy dylkiem nie musimy posuwać się do tak kwiecistych porównań.
Tak jest z teoria "wlotowo-wylotowa", ktora adresowana do skrzyzowan kazdego rodzaju w praktyce sprawdza sie tylko na skrzyzowaniach zwyklych. Na skrzyzowaniach skanalizowanych sprawdza sie roznie, a proby zastosowania jej w praktyce na rondach pierscieniowych koncza sie postulatami o wprowadzenie zmian w PoRD i zalegalizowanie zasad zblizonych do "z ronda zawsze w prawo".
Nie wiedziałem ,że jest podział skrzyżowań ze względu na teorie

to twoja kolejna własna autorska "interpretacja " ? Wszędzie, gdzie obiekty są oznaczone właściwie nasza teoria się sprawdza. Nie sprawdza się na gniotach, przed którymi postawiono C-12 a nie powinno. Twoja linia obrony opiera się na dyletanctwie urzędników

Nieźle..gratuluję.
Z pozoru w nieco lepszej sytuacji jest teoria "z ronda zawsze w prawo", ktora adresowana tylko do rond na skrzyzowaniach innych niz ronda sprawdzac sie nie musi.
Wskaż podstawy tej teorii poza "bo widać"Podzielił sobie skrzyżowania..interpretator...
gdy PoRD nie poddawany zadnym interpretacjom na kazdego rodzaju skrzyzowaniu funkcjonuje prawidlowo, wiec nie ma nawet przeslanek aby poddawac jego tresc jakimkolwiek interpretacjom
Zgadza się...to zastosuj się w końcu do paragrafu 36, gdzie napisano o skrzyżowaniu a nie o drodze jednokierunkowej, czy drogach dochodzących do skrzyżowania i kończących się przed nim.
skoro litetalna tresc PoRD sie sprawdza wystarczy mi fakt, ze Twoja teoria sie nie sprawdza.
.....
Abstrahując ,że za bardzo nie wiesz co w tym PoRD napisano zauważ ,że to twoje zawsze w prawo się nie sprawdza.Tak samo jak po obwiedni to prosto.
Literalna tresc PoRD kontra absurdalne efekty Twojej interpretacji? Literalna tresc PoRD broni sie sama. Nie zauwazylem tu niczego, z czym mialbym sobie radzic. Podobnie jak w przypadku absurdalnych efektow Twojej interpretacji c-12.
Mojej ? Przecież podaje ci znaczenie znaków F-10 i T-18..jakiś problem ze zrozumieniem ? Oczywiście,że literalna treść PoRD broni się..jeszcze raz chcesz dyspozycje F-10 i T-18 ?

Nie zauważyłeś bo nie zrozumiałeś.
A jakież to efekty mojej rzekomo absurdalnej interpretacji C-12 zauważyłeś ? Znowu gołe słowa bez poparcia cytatami ? Jak długo będziesz mataczył ?
Pojazd, ktory na skrzyzowaniu ma inny kierunek ruchu niz kierunek jazdy?
Wskaż w końcu ten kierunek jazdy na skrzyżowaniu to wtedy zobaczymy czy ma inny kierunek ruchu.
Na szczescie z literalnej tresci PoRD nic takiego nie wynika.
Oczywiście że nie, bo nie masz nic o kierunku jazdy na skrzyżowaniu. Przecież pisałeś ,że nie masz pojęcia o kierunku jazdy na skrzyżowaniu ...to po co po raz kolejny powołujesz się na ten bezwartościowy termin ?
Bo w praktyce nie da sie tego zrobic.
Teoretycznie też. Podasz kierunki jazdy na skrzyżowaniu to pogadamy.Nie słyszałeś o drodze przebiegającej przez skrzyżowanie innym torem niż prosto, a kierunek jazdy dalej jest na wprost ?Poczytaj w 220 treść przy znaku A-6. Mogę tylko wyrazić ubolewanie...
To tylko interpretacja.
Nie . To tylko czytanie ze zrozumieniem co oznacza T-18 i F-10. To zrozumienie co oznacza F-10 przed wjazdem na skrzyżowanie o ruchu okrężnym oznaczonym C-12. Na wprost nie zawsze oznacza że w linii prostej-przykłady już padały, które konsekwentnie pomijasz, ponieważ obnażają ,że twoje teorie to tylko wizje.Nie wnikam pod wpływem czego.
Przy okazji ponawiam:
Konsekwentnie[b] paragraf 36..dorzucę jeszcze F-10 i P-8x.Art 25.1 też może być.