Henq napisał(a)::wow: takich bzdetów na temat PoRD z braku wiedzy i braku poparcia przepisami, mając tylko swoją wizję, to już dawno nie namazałeś

Poważnie ? A dasz radę to udowodnić ?
ostatnio to chyba było jak twierdziłeś, że znak A-6d (def. ostrzega o skrzyżowaniu...) nie informuje o skrzyżowania
Zazwyczaj znaki ostrzegawcze ostrzegają a informacyjne informują. Przecież jest dokładnie napisane co oznacza A-6. Nie zrozumiałeś do tej pory ? No to jak chcesz prowadzić dyskusję ?
Proszę bardzo cytat z rozporządzenia...
4. Znaki:
1) A-6d „wlot drogi jednokierunkowej z prawej
strony”,
2) A-6e „wlot drogi jednokierunkowej z lewej strony”
ostrzegają o skrzyżowaniu z jednokierunkową drogą
podporządkowaną, której wlot występuje po stronie
wskazanej na znaku.
PoRD jest dosyć precyzyjny i ty ze swoją potoczną gadka rozkładasz się jak żaba na lodzie.Taki amator zgrywający fachowca...nieprzemakalny.
i się pytam w którym miejscu wg ciebie ustawodawca określił w tym art, że można zmienić pas ruchu tylko mając:
Jest napisane o zmianie pasa ruchu . O zmianie kierunku jazdy jest w Art 22.1 i 22.2. Tamże znowu nic nie napisali o zmianie pasa
a ty (zresztą jak zawsze kiedy argumenty i przepisy obalają twoją wizję)
O jakich argumentach piszesz ? Że nie potrafisz zrozumieć prostego przepisu ?
art 22.4 Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
Jeśli są dwa pasy ruchu i zmieniasz z lewego na prawy to stosujesz
Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać
Jeśli są trzy pasy ruchu i pojazdy jadą jeden lewym a drugi prawym to stosujesz...
oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony
Jeśli ktoś zamierza wjechać z prawej strony na pas na który chcesz ty wjechać to na jakim pasie jesteś ? Zakumałeś już ?
Ta "prawa strona" to nie droga poprzeczna. Od tego jest Art 25.1...tak oczywistej rzeczy nie możesz pojąć ? Dalej bedziesz zadawał te intrygujace pytania pt...
ba w który miejscu ustawodawca określił zmianę pasa ruchu tylko:
Tu trzeba tylko pomyśleć.
i manipulujesz zarzucając że piszę o zmianie kierunku jazdy w kontekście art 22.4!
Naucz się czytać ze zrozumieniem..i pisać też. Przecież to są twoje słowa..
wykonuje manewr zmiany kierunku jazdy i zmianę pasa ruchu jednocześnie
Gdzie napisałem ,że w kontekście Art 22.4. Napisałem ,że nie masz pojęcia co oznacza spójnik "I" i dlatego powstają takie oryginalne stwierdzenia.
i jeszcze wmawiasz wszystkim swoje móndrości o:
szerszon napisał(a):kontynuację pasów na drodze poprzecznej
zapewne też wyczytane w twojej wersji 22.4 bo ustawodawca na ten temat milczy
Ależ to twoje słowa..ja się tylko z nich nabijam. Raz sobie pas zmieniasz wjeżdżając w drogę poprzeczną a drugi zmieniasz. To ty to napisałeś a ja tylko uprzejmie wskazałem..a teraz się burzysz. Było nie pisać bzdur.
po raz czwarty się pytam:
- Kod: Zaznacz cały
jadę pasem A pas ten za chwilę się kończy wiec wjeżdżam na zupełnie inny pas B
jak się nazywa taki manewr (nie zasłaniaj się brakiem: "kontynuację pasów na drodze poprzecznej" i głupotami "Z prawego na środkowy, z lewego na środkowy" - bo w ustawie o tych waszych farmazonach brak) tylko odpowiedz na pytanie jeden z drugim!
I po raz czwarty nie umiesz się zapytać, albo chcesz tak zadanym pytaniem wymusić odpowiedź na twoim poziomie. Ten pas A jest na jednej drodze i się kończy bo skrzyżowanie, a pas B jest na drugiej drodze. Nie ubierzesz tego w zmianę pasa ruchu. Poza tym ty raz zmieniasz a raz zajmujesz.
Równie dobrze pas A i pas B może być na tej samej drodze i jeden z nich może sie kończyć.
Oba przypadki takie same ?
Ale brak logiki w czym? w tym że na wskazanym przeze mnie przykładzie przed skrzyżowaniem jadę pasem lewym i na skrzyżowaniu linie wyprowadzają mnie na pas lewy więc nie zmieniam pasa czy jadę pasem lewym i w trakcie zmiany kierunku jazdy zmieniam na pas środkowy czy brak logiki w twoim twierdzeniu i innego, że nie można dwóch manewrów (zmiana kierunku jazdy i zmiana pasa ruchu) wykonać jednocześnie? raczej to ostatnie
Pokaż te linie i określ jakie to są linie

bo tego też nie odróżniasz. Dla ciebie wystarczy że jest przerywana
Oczywiście ,że zajmujesz pas lewy ale to zupełnie nowy pas niż ten z którego jechałeś pomimo ,że też jest lewy. To nie jest zmiana bądź brak zmiany pasa ruchu.
I w trakcie jazdy nie zmieniasz pasa ruchu tylko zajmujesz inny..moze być prawy na poprzecznej drodze. Ty nazywasz przeciecie pasa ruchu jego zmianą
Czy wy chcecie wszystkim wmówić że manewr zmiany kierunku jazdy nie może być połączony z innymi manewrami?
Nie wmówić tylko tak jest napisane w przepisach. Ale jak nie masz pojęcia czym jest przecięcie pasa ruchu lub jego zajęcia i nazywasz to zmianą pasa ruchu lub dalszą jego kontynuacją to jest z tego jedna wielka beka.
Czy wasza krótkowzroczność nie pozwala dostrzec wykonywania dwóch manewrów na raz?
Jak sie przecięcie nazywa zmianą to nie ma co się dziwić. Skręcając w lewo lub w prawomogę zając dowolny pas ruchu. Było nawet takie pytanie w starych testach i nikt nie mówił o zmianie pasa ruchu

To dowodzi,że nauczyłeś się starych testów na pamięć bez zrozumienia.
Nic nie mylę, dwa manewry wykonuje razem a ty nie dopuszczasz do takiej możliwości i wmawiasz, że takiej sytuacji nie może być.
Najpierw się burzyłeś ,że ci wmawiam jednoczesna zmianę kierunku jazdy i pasa ruchu, a teraz zmieniłeś front i sam o tym piszesz.
Nie dopuszczam tylko do takich kretynizmów aby przeciecie pasa ruchu nazywać jego zmianą.Widocznie ty jadąc na wprost przez skrzyżowanie bez przerwy zmieniasz pasy ruchu
Ile razy "zmieniasz" pas ruchu jadąc na wprost ?
Ja w ogóle, a ty ?

wg ciebie zmiana kierunku jazdy jest jedynym manewrem który można w danej chwili wykonać i razem z nim żadnego innego, no ciekawe twierdzenia masakra.
Możesz się jeszcze ogolić jak już zacząłeś mieć zarost

Piszę nie o jakichś tam manewrach tylko krytykuję twój kretynizm o zmianie pasa ruchu, gdy zajmujesz inny pas na innej drodze.
No to o jakich pasach jest mowa? Czy nie o dowolnych pasach? Czy jest wskazane że to mają być pasy sąsiadujące? No i kto tu nie rozumie?
A to zmieniasz pas ruchu na inny niż sąsiadujący równolegle ? Piszesz o pasach zapominając o drogach na których te pasy są. To skręcając w drogę poprzeczną nie zmieniasz kierunku jazdy a zmieniasz pas ruchu ? A jak nie zmieniasz pasa ruchu bo rzekomo jedziesz z lewego na lewy to nic nie sygnalizujesz..czy sygnalizujesz zmianę kierunku jazdy ? A jak sygnalizujesz zmianę kierunku jazdy w prawo "zmieniając" pas z prawego na lewy ? Z awaryjnymi jedziesz ?
Przecież masz obowiązek zasygnalizować zamiar manewru..jak zrobisz to dla dwóch manewrów jednocześnie ???
Dwa manewry na raz:
Oczekuje propozycji jak zasygnalizujesz. Wybrnij z tej bzdury.
jak ci zabraknie argumentów
masz szansę przedstawić swoje
Czyli według ciebie przejeżdżanie przez linię P-1 lub P-3 oddzielające dwa pasy ruchu nie jest zmianą pasa ruchu
Masz powyżej rysunek..jadę na wprost i przecinam P-x. Powtórzę pytanie..ile razy "zmieniasz" pas ruchu ?
No masakra jakaś jest, gdzie w 22.4 masz napisane, że pasy mają być równoległe do siebie by można było je zmienić, ty na prawdę masz inny kodeks drogowy skoro takie głupoty wyczytujesz z niego.
Ale mam napisane w Art 25 m.in o zmianie kierunku jazdy, gdzie niewątpliwie po skrecie w drogę poprzeczną będę jechał po innym pasie niż dotychczas..tylko mały zonk...na innej drodze.

Dwa artykuły traktujące o tym samym ? Chyba tylko u ciebie, ale jak nie masz pojecia co oznacza spójnik "I"...
no popatrz zajmowanie pasa ruchu nie musi odbywać się ze zmianą pasa ruchu, ale zmiana pasa ruchu musi odbywać się z zajmowaniem pasa ruchu takie cuda
No patrzę i dalej tarzam się ze śmiechu...albo zmieniasz albo zajmujesz.
A ty rozumiesz że dwa manewry można wykonać razem
Wykonuj i opisz jak sygnalizujesz.
Nie wiem dlaczego nieudolnie chcesz manipulować moimi słowami by wyszło na twoje,
Mam dla ciebie zła wiadomość..to nie manipulacja. ty to napisałeś. Czekam na opis sygnalizacji zamiaru wykonania dwóch manewrów jednocześnie
