Ty twierdzisz, że jadąc na wprost przez skrzyżowanie przestajesz jechać na wprost na skrzyżowaniu. A dlaczego tak twierdzisz to oczywiste: każdorazowe kręcenie kierownica wywołuje Ci zmianę kierunku jazdy. Dlatego jak opuszczasz klasyczne SoRO i kręcisz kierownica w prawo to wg. Ciebie zmieniasz kierunek jazdy w prawo (co sygnalizujesz podobno na podstawie ust 5 Art. 22).szymon1977 napisał(a):A czy ktoś twierdzi, że przestaniesz jechać PRZEZ skrzyżowanie w kierunku wskazanym przez f-10/p-8 jeżeli NA skrzyżowaniu zaczniesz jechać w kierunku takim jak wskazany na c-12?
Co Ty się uparłeś tego "PRZEZ skrzyżowanie"? Przecież to kierunek jazdy, który posiadasz w dowolnym miejscu skrzyżowania, które przejeżdżasz na wprost - nawet jeśli na SoRO zmienisz kilka razy pas ruchu a finalnie dokręcisz w prawo opuszczając je - cały czas kierunek jazdy na wprost.
Ale głupoty... Pojadę wbrew F-10, ale zgodnie z C-12 albo pojadę wbrew C-12, ale zgodnie z F-10. Zrozum wreszcie, że niezależnie w jakim kierunku jadę NA oraz PRZEZ skrzyżowanie(bo z jednego wynika drugie), obowiązany utrzymywać kierunek objazdu wyspy jak strzałeczki pokazują.szymon1977 napisał(a):Wprost przeciwnie, jadąc PRZEZ skrzyżowanie w kierunku wskazanym przez f-10/p-8 musisz NA skrzyżowaniu jechać w takim kierunku jak wskazany na c-12.
W jakim kierunku jadę? Na wprost zgodnie z C-12.
W jakim kierunku skręcam? W lewo/w prawo zgodnie z C-12.
Naprawdę? Włożymy angielski C-12.szymon1977 napisał(a):Powiedziałbym raczej, że tor jazdy w miejscu A jest przeciwieństwem absolutnym toru jazdy w miejscu B.