Autoswiat napisał(a):Czas zatrzymania z uwzględnieniem 0.5 sek. czasu reakcji
.
Tak czytam te Twoje bzdety i zastanawiam sie czy wogole masz PJ na taczki.
Te 0,5 sek czasu reakcji, to dla kogo ma sie odnosic ? Schumacher'a ? To jeszcz ezapytam po jakim czasie od rozpoczecia jazdy ? 15 min ?
Gwarantuje, ze mojego testu na reakcje nie przejdziesz.
mp0011 napisał(a):Autoswiat napisał(a):mp0011 napisał(a):Czołg hamuje lepiej bo ma dużo większą powierzchnię styku z drogą i lepszy docisk.
Niestety mijasz się z prawdą. Zgodnie z tym co piszesz, taki 50 tonowy TIR co ma kilkanaście kół powinien nie dać szans przy hamowaniu jakiemuś supersportowemu Ferrari.
Zabierz "supersportowemu Ferrari" elementy aerodynamiczne, to się o tym przekonasz ile znaczy docisk do podłoża.
Z 100 km/h zahamuje praktycznie tak samo. Tiry mają na dachach większe spojlery niż sportowe wozy.[/quote]
Docisk do nawierzchni funkcjonuje co najwyzej przy duzych predkosciach. Przy 100 km/h nie gra wogole zadnej roli. TIR'y Maja taka sama droge hamowania, bo Maja wiekszy nacisk na kola / opony wiec bedzie to samo. O tym, ze przepisy dopuszczajace pojazdy do ruchu sa jednakowe dla wszystkich nawet nie wspomne.
marcin188 napisał(a):Załadowany tir ma droge hamowania prawie taką jak pociąg.
Wez dziecko poszperaj w necie bo takie bzdety walisz, ze szkoda gadac.
P.S. niema swiatel krotkich sa co najwyzej swiatla mijania, no ale jak sie takie bzdury wypisuje to trudno sie dziwic
