Makabra napisał(a):Jak wolisz. Ja zakladam ze nie dziala, i jak jest slaba widocznosc przez przejzdem, to zatrzymuje sie nawet bez znaku stop.
Np. tu:
Ale ja tego nie kwestionuje , czy sie zatrzymasz czy nie. Tu chodzi o to czy zdjęcie w moim przykładzie oddaje aktualny stan prawny ?
=========================================================
Tak samo jak nie masz żadnej podstawy zakładać sprawność. Jeśli jest stop + sygnalizacja+ zapory, to na pewno jest coś na rzeczy,
czyli co ?
Mam napisane w 220 , że tak sie nie znakuje tego typu przejazdów.
A że komus się wydawało i miał cos na rzeczy ???
Powiem ci dokładnie o jest na rzeczy, stop stosuje się wtedy gdy obsługa nie ma na bieżąco podglądu sprawności urządzeń
No to niech stoi do zwycięstwa umyślny, albo niech to gdzieś uwzględnią.
że znak lub sygnał jest postawiony niezgodnie z wytycznymi daje prawo do niestosowania się do niego?
A niby dlaczego mam sie stosować do czegoś co jest postawione bezprawnie ?
Czy może, że ciemny sygnalizator .... jest równoznaczny z zielonym?
Bez lub..bo to co innego.
Nie nadaje czerwonego. Nie porównuj S-1 do sygnalizacji kolejowej.
kto może te bzdury czytać w nie uwierzyć??
Bardzo chętnie poznam podstawę prawną pozwalającą ci napisac ,że to bzdura.