szerszon napisał(a):Tak jak pisałem specjalnie biorąc w cudzysłów "zielony". Czy brak sygnału czerwonego i podniesione zapory jest równoznaczne z nadawaniem sygnału "zielonego", czy mamy podejrzewać awarię.
Skoro nie widzę B-32 to nie podejrzewam awarii...to po co ten B-20 ?
Masz oczywiście rację co do niespójności w stosowaniu sygnalizatora z B-20 zamiast B-32.
Może jednak spójrzmy tak.
Skoro jest B-20, to należy przyjąć, że jest to przejazd bez sygnalizacji i bez zapór (bo na przejeździe z sygnalizacją być go nie powinno).
Może ktoś kiedyś zamiast zdemontować sygnalizator, to go jakąś szmata obwiązał, po której dawno ślad zaginął

i postawił wtedy B-20 (tylko, że wtedy jeszcze więcej w oznakowaniu się nie zgadza

).
Bez względu na to czy ten B-20 ma tam stać czy nie, to ja się jednak zastosuję.

PS Najbardziej prawdopodobna jest jednak nadgorliwość przy działającej sygnalizacji ( B-20 tak na wszelki wypadek...)