evoPrzykro mi, ale kompletnie nie masz pojęcia o przepisach.Też mi przykro,ze muszę ci to napisać.
Przykro mi ale A-7 dotyczy tylko najbliższej jezdni. Także klops.
Paragraf 5.5 składa sie nie tylko z przepisu dotyczącego znaku A-7 w obrębie skrzyżowania..
W sytuacji omawianej A-7 stoi przed skrzyżowaniem.
Czyli Paragraf 1.2.2) który nie dotyczy najbliższej jezdni tylko drogi.
Twoje" przesunięcie" znaczenia i zakresu obowiązywania A-7 daje sie zauważyć równiez w przypadku skrzyżowań o ruchu okrężnym, gdzie z twoich postów wynika, ze A-7 dotyczy tylko pasa zewnętrznego.
Sorry, ale to jest bzdura bez pokrycia w przepisach.
Akurat ma . W Art 25.1 jest napisane, że zbliżając sie do skrzyżowania masz ustąpić, a nie dopiero na skrzyżowaniu, gdzie juz może byc za późno.
Domyślam sie , że zaraz będzie protest w postaci wykazania obowiązku zachowania tylko szczególnej ostrożności..ale jak znaczenie spójników prawdopodobnie dalej leży...
O ile na najprostszych skrzyżowaniach się sprawdzi, to na tych bardziej rozbudowanych, jak to nie ma żadnego zastosowania.
Dlatego są m.in skrzyżowania skanalizowane, abyś takich dylematów nie miał.
Dlatego ustawia sie A-7 w obrębie skrzyżowania. Dlatego stosuje sie sygnalizację świetlna i w dodatku kierunkową.
Dostane linka do tego ostatniego zdjęcia ?
