Ad 9 kurs na wszystkie kategorie zawodowe prawa jazdy byłby przeprowadzonany na 3 letnich studiach. Wiadomo, że na mniejsze motorowery czy quady mogą zdawać młodsi ludzie. Nie wspominam tu o karcie rowerowej, gdzie każdy powinien z urzędu mieć

Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Synekura » niedziela 23 lutego 2014, 18:24
przez oskbelfer » niedziela 23 lutego 2014, 19:29
Odnośnie ad 2 to lepiej się wyjeżdza przodem niż tyłem z chodnika na jezdnię.
Kierowca, który tak "prawidłowo" parkuje jest zmuszony przez prawo do podejmowania ryzyka zagrożenia ruchu drogowego. Natomiast w parkowaniu maską do drogi, nie potrzebna jest pomoc osoby trzeciej, jak w przypadku cofania. O żadnym zatruwaniu srodowiska czy zanieczyszczania szyb okiennych nie ma mowy. Chodzi o lepszą widoczność drogi. Widocznie ustawodawca zapomniał lub celowo "zapomniał" o tym ważnym wariancie.
Ad 9 kurs na wszystkie kategorie zawodowe prawa jazdy byłby przeprowadzonany na 3 letnich studiach.
Problem tkwi w tym, że ludzie po zdobyciu prawka kat. A, B, C czy D nie są w pełni merytorycznie przygotowani do jazdy. Przez 3 lata wyrabialiby techniki i doskonalenie jazdy w nieprzewidywalnych warunkach drogowych.
Jak młody uczeń chciałby mieć kategorię A to musiałby studiować i tam się kształcić na nią.
przez oskbelfer » niedziela 23 lutego 2014, 20:13
Nie ściemniaj z tym instruktorem. Osoba taka musi mieć średnie, jak na razie. Nie chciałbym szkolenia z instruktorem po podstawówce. Lepsze zaufanie do instruktora na studiach.
przez mshtal » niedziela 23 lutego 2014, 21:40
przez taik » poniedziałek 24 lutego 2014, 11:20
mshtal napisał(a):5. art.25.4, symbioza art. 28.3.2 i 28.6 - w rozumieniu dosłownym nie ma racji bytu - a jeśli mamy go sobie "dopasowywać to po co taki przepis?
przez szerszon » poniedziałek 24 lutego 2014, 18:20
przez mshtal » poniedziałek 24 lutego 2014, 20:10
taik napisał(a):mshtal napisał(a):5. art.25.4, symbioza art. 28.3.2 i 28.6 - w rozumieniu dosłownym nie ma racji bytu - a jeśli mamy go sobie "dopasowywać to po co taki przepis?
Czy możesz wyjaśnić?
przez taik » wtorek 25 lutego 2014, 01:10
mshtal napisał(a):Proszę mnie źle nie zrozumieć bo nie wyrażam tu swojej opinii a jedynie ludzi, którzy czytając prawo chcą je rozumieć dosłownie bez wyspecjalizowanej wiedzy i doświadczenia drogowego.
mshtal napisał(a):co oznacza że na torowisku tramwajowym też - w żadnym przypadku - nie wolno się zatrzymać - w tym nawet kiedy występuje ono jako ruch poprzeczny w danym momencie zamknięty sygnalizacją świetlną;
170 napisał(a):§90.1. Znak P-17 „linia przystankowa” wyznacza na jezdni miejsce przystanku pojazdów określonych w § 51 i oznacza, że zakaz zatrzymywania się innych pojazdów na przystanku obowiązuje na całej długości linii.
przez michooo » wtorek 25 lutego 2014, 15:11
przez lith » wtorek 25 lutego 2014, 15:44
przez szerszon » wtorek 25 lutego 2014, 16:25
przez Synekura » czwartek 27 lutego 2014, 21:14
przez szerszon » czwartek 27 lutego 2014, 23:44
2. Obowiązkowo przed odpaleniem silnika kierowca musiałby sprawdzić sprawność: świateł, hamulców, klaksonu oraz czy ma wszystkie dokumenty.
przez jasper1 » piątek 28 lutego 2014, 00:41
szerszon napisał(a):A jakie to studia mogą być...ja mam szanse tylko na AWF..sporty siłowe... przerzuca sie te skrzynki i worki z pietruszką.
Czy takie wystarczą ?
przez RossoneriDevil » sobota 01 marca 2014, 22:11
bezprawa napisał(a):Tak jak w temacie: co sądzicie o przepisach drogowych? Zmienilibyście w nich coś? Jeśli tak to co?