Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez LeszkoII » niedziela 06 października 2013, 09:12

Pierwszeństwo ustala się przed skrzyżowaniem a na skrzyżowaniu je realizuje. W tym właśnie tkwi niezgodność art. 25.1/3 z KW. Dlatego napisałem, że stosując art. 25.1 na skrzyżowaniu (o którym była mowa) nie ma innej rady jak realizować pierwszeństwo przejazdu wprost według KW.

Natomiast jeśli parametrycznie zmniejszyć rozmiar rozważanego skrzyżowania, choćby do rozmiarów mini/małego ronda, to art. 25.1 jest możliwy do praktycznego zastosowania.

Niczego nie udowodniłeś - skoro łapiesz się skrajności, to bądź na tyle obiektywny i do swojego tzw. "dowodu" załącz następujący przypadek --> http://goo.gl/maps/9LnGT
Wykreślamy A-7 i zostaje samo C-12, pojazdy z pierwszego planu skręcają w prawo, pojazd kombi zawraca. Kto ma pierwszeństwo?
scooby14444 napisał(a):Twoja interpretacja sprawia że masz problemy na dużych skanalizowanych skrzyżowaniach a także na SoRO, dlatego że cały czas traktujesz skrzyżowanie jako całość.
Nie mam problemów, zachowuję się wówczas w jedyny możliwy sposób. Jednak gdy napotykam na mniejsze skrzyżowania (nie koniecznie SoRO bez A-7) to niczego nie dzielę, bo zbliżam się do JEDNEGO SKRZYŻOWANIA i ani mi w głowie art. 25.3. Większe skrzyżowania regulowane są znakami drogowymi ustalającymi pierwszeństwo, często nawet w obrębie jednego skrzyżowania (wtedy dotyczą najbliższej jezdni).
scooby14444 napisał(a):Analogiczny błąd popełniasz z art 22. Też sprowadziłeś go to stosowania na skrzyżowaniu jako całości. A trzeba go stosować do miejsc Zmiany Kierunku Jazdy (w przypadku SoRO przy opuszczeniu skrzyżowania).
"Zwariowałeś" na temat tego SoRO. Przeprowadzę Twój tok rozumowania na przykładzie.

===========
Przykład I.
1.) Podstawa prawna:
§ 35. 1. Znaki: C-1 do C-11 zobowiązują kierującego do ruchu w kierunku zgodnym ze strzałkami; znaki te mogą być umieszczone na przedłużeniu osi drogi (jezdni) lub na samej jezdni.
§ 35. 2. Znaki, o których mowa w ust. 1, obowiązują na najbliższym skrzyżowaniu lub w miejscu, gdzie występuje możliwość zmiany kierunku jazdy.

2.) Z puli znaków bierzemy C-9.
3.) Zbliżamy się do tego miejsca http://goo.gl/maps/jZ1vX
4.) Zmieniamy kierunek ruchu=jazdy (???) nie zawracając.
5.) Włączamy prawy kierunkowskaz (lub jakiś-jaki?-inny), gdyż zmieniamy kierunek ruchu=jazdy - z kierunku ruchu zgodnego ze strzałką na znaku na kierunek ruchu pierwotny przed znakiem C-9.

=======
Przykład II.

Podstawa prawna:
Najczęściej ze znakiem A-30 stosowane są następujące tabliczki wskazujące:(...)
T-18 nieoczekiwaną zmianę kierunku ruchu o przebiegu wskazanym na tabliczce.
Takie samo brzmienie w WT z dz.u. nr 170.
A.) Zbliżamy się do miejsca ---> http://goo.gl/maps/H8T32 Droga prosta i nie zmienia przebiegu.
B.) Za przejściem dla pieszych zmieniamy kierunek ruchu=jazdy w prawo (???)

=======
dylek napisał(a):FILM, gdzie wszyscy mają ten sam kierunek jazdy (prosto), a różne kierunki ruchu na rondzie.
Ci objeżdżający wyspę z lewej strony, faktycznie poruszają się "pod prąd" objeżdżając wyspę z lewej strony, choć ciągle jadą na wprost. Fajny przykład.
"Specjalista to ktoś, kto wie wszystko o czymś i nie wie nic o czymkolwiek innym. W miarę postępów specjalizacji, to w końcu specjalista będzie to ktoś taki, kto wie wszystko o niczym i nie wie niczego o wszystkim" - śp. Józef Kossecki
Avatar użytkownika
LeszkoII
 
Posty: 7756
Dołączył(a): niedziela 07 października 2012, 13:53

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 10:14

dylek napisał(a):scooby - a ty dalej nie wiesz co to zmiana kierunku jazdy na rondzie...ehhh
masz tu FILM, gdzie wszyscy mają ten sam kierunek jazdy (prosto), a różne kierunki ruchu na rondzie. Może to pomoże ci rozróżniać kierunek ruchu od kierunku jazdy ;)

A skąd wiesz że nie wiem co to jest ZMIANA KIERUNKU JAZDY skoro ty nawet nie wiesz co to jest KIERUNEK JAZDY.....(przypomnę że też nie podałeś swojej definicji...) :) :).

Dylek co do przykładu to robisz ten sam błąd w myśleniu co Szerszon i Leszko :) .

To że rowerzyści mają na SoRO rożne KIERUNKI RUCHU (JAZDY też -tego nie napisałeś a powinieneś) to się zgadza. Jedna grupa jedzie PO OKRĘGU ZGODNIE z ruchem wskazówek zegara a druga PRZECIWNIE. (Jedna zgodnie z zasadami ruchu a druga nie).


Ale to że piszesz że wszyscy mają taki sam KIERUNEK JAZDY na SoRO (PROSTO) - to już jest kompletna bzdura.

Traktujesz KIERUNEK JAZDY JAKO "STRONĘ" w którą coś się zwraca lub porusza. w tym wypadku (NA WPROST).
Mniejsza z tym, że żeby tak jechać to musieli by przejechać przez ŚRODEK WYSPY :) , ale najistotniejsze jest to, że zgodnie z tą interpretacją powinieneś SYGNALIZOWAĆ KIERUNKOWSKAZEM PRZEJAZD PRZEZ KAŻDY ZAKRĘT na którym zmieniasz kierunek z "NA WPROST" na "W LEWO" albo "W PRAWO). JEST TO BŁĘDNE I NIEDOPUSZCZALNE. ŻLE POJMUJESZ POJĘCIE KIERUNEK JAZDY.
Wróć do mojej definicji.

Pomijam już nawet to co mówiłem setki razy że PoRD nie rozdziela tych tożsamych pojęć, a KIERUNEK JAZDY TO KIERUNEK RUCHU JADĄCEGO POJAZDU. Ech...........
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez dylek » niedziela 06 października 2013, 10:35

scooby14444 napisał(a):przypomnę że też nie podałeś swojej definicji...

Poczytaj dokładniej...wyjaśniałem ci już wcześniej czym się różni jedno od drugiego. Od tworzenia definicji jest ustawodawca, ja nie czuję się powołany do tworzenia definicji... :D
scooby14444 napisał(a):To że rowerzyści mają na SoRO rożne KIERUNKI RUCHU (JAZDY też -tego nie napisałeś a powinieneś) to się zgadza. Jedna grupa jedzie PO OKRĘGU ZGODNIE z ruchem wskazówek zegara a druga PRZECIWNIE. (Jedna zgodnie z zasadami ruchu a druga nie).

Ale to że piszesz że wszyscy mają taki sam KIERUNEK JAZDY na SoRO (PROSTO) - to już jest kompletna bzdura.

Oczywiście, że wszyscy mają ten sam kierunek jazdy....prosto przez skrzyżowanie by dotrzeć do mety :D
Natomiast tylko połowa porusza się na skrzyżowaniu zgodnie ze wskazaniem C-12... Wszyscy mają ten sam kierunek jazdy, ale realizują go dwoma kierunkami ruchu (wskazanym znakiem i przeciwnym do wskazanego znakiem)
scooby14444 napisał(a):Wróć do mojej definicji.

Nie zamierzam. Nie ma w niej nic na czym mozna by się oprzeć...

scooby14444 napisał(a):Pomijam już nawet to co mówiłem setki razy że PoRD nie rozdziela tych tożsamych pojęć, a KIERUNEK JAZDY TO KIERUNEK RUCHU JADĄCEGO POJAZDU. Ech...........

No to nie pomijaj, tylko odpowiedz wreszcie jak sygnalizujesz zmianę ruchu "prosto do ronda" na ruch " wokół wyspy".
Dla ciebie zmiana kierunku ruchu=zmiana kierunku jazdy, więc zmiany kierunku ruchu z prostego na okrężny masz obowiązek sygnalizować. Jaki kierunkowskaz i dlaczego ten a nie inny włączasz każdorazowo wjeżdżając na C-12 ????
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 10:58

LeszkoII napisał(a): Pierwszeństwo ustala się przed skrzyżowaniem a na skrzyżowaniu je realizuje. W tym właśnie tkwi niezgodność art. 25.1/3 z KW. Dlatego napisałem, że stosując art. 25.1 na skrzyżowaniu (o którym była mowa) nie ma innej rady jak realizować pierwszeństwo przejazdu wprost według KW.

Jak zwykle piszesz nieprawdę ( to już norma u Ciebie). Na wielu skrzyżowaniach pierwszeństwo wynika z tego w którym miejscu tego skrzyżowania się znalazłeś. Przejeżdżając przez skomplikowane skrzyżowanie pierwszeństwo może się zmieniać (na na SoRO), albo na skrzyżowaniach z rozdzielonymi jezdniami.
Do SYGNAŁÓW, ZNAKÓW I ART. 25 MASZ SIĘ STOSOWAĆ przed każdym miejscem PRZECINANIA SIĘ KIERUNKÓW RUCHU niezależnie czy jesteś już na skrzyżowaniu czy przed czy całkiem poza. (nie ma to znaczenia).
LeszkoII napisał(a): Natomiast jeśli parametrycznie zmniejszyć rozmiar rozważanego skrzyżowania, choćby do rozmiarów mini/małego ronda, to art. 25.1 jest możliwy do praktycznego zastosowania.

Znowu TWORZYSZ. JUŻ pisałem że uzależnianie zasad pierszeństwa od wielkości skrzyżowania nie ma podstaw i jest to bzdura. Nie da się już czytać tych głupot które wypisujesz.
LeszkoII napisał(a): Niczego nie udowodniłeś - skoro łapiesz się skrajności, to bądź na tyle obiektywny i do swojego tzw. "dowodu" załącz następujący przypadek --> http://goo.gl/maps/9LnGT. Wykreślamy A-7 i zostaje samo C-12, pojazdy z pierwszego planu skręcają w prawo, pojazd kombi zawraca. Kto ma pierwszeństwo?

NIEZŁE "CUDO". Ale nie zmienia to faktu że ten wynalazek jest SoRO.
Jeżeli wykreślisz A-7 kierujesz się zasadami art. 25. Skoro KOMBI zawraca na SoRO to będzie miał POJAZDY z pierwszego planu wjeżdżające na SoRO z prawej - czyli musi je przepuścić - WIDZISZ JAKIE TO PROSTE I LOGICZNE? (Jest to kolejny przykład obalający twoją teorię) .
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez szerszon » niedziela 06 października 2013, 11:18

MYŚLĘ ŻE MOŻEMY POWOLI ZAMYKAĆ TEMAT

o jak nieładnie...
Jako że scooby nadal ma problemy z cytowaniem przepisów wrzucę
Cytuj:
10) T-18 — nieoczekiwanà zmian´ kierunku ruchu
o przebiegu wskazanym na tabliczce.

słucham dalszych wynurzeń

zmiana jest..według scooby'ego trzeba sygnalizować
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez LeszkoII » niedziela 06 października 2013, 11:56

scooby14444 napisał(a):Jak zwykle piszesz nieprawdę ( to już norma u Ciebie). Na wielu skrzyżowaniach pierwszeństwo wynika z tego w którym miejscu tego skrzyżowania się znalazłeś. Przejeżdżając przez skomplikowane skrzyżowanie pierwszeństwo może się zmieniać (na na SoRO), albo na skrzyżowaniach z rozdzielonymi jezdniami.
Poczytaj...
Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdżającemu z prawej strony, a jeżeli skręca w lewo – także jadącemu z kierunku przeciwnego na wprost lub skręcającemu w prawo.
Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się również w razie przecinania się kierunków ruchu poza skrzyżowaniem
(...)w państwach o ruchu prawostronnym na skrzyżowaniach innych niż skrzyżowania określone w ustępie 2 niniejszego artykułu i w artykule 25 ustępach 2 i 4 niniejszej konwencji kierujący powinien ustąpić pierwszeństwa przejazdu pojazdom nadjeżdżającym z jego prawej strony;

Więc dlaczego nie skopiowano tego zapisu "na żywca" Z KW do PoRD? Zamiast tego zaczęli kombinować z perspektywą dojeżdżania do skrzyżowania a nie perspektywą kierunku pojazdu na skrzyżowaniu, ustala się zatem kierunek przeciwny, z którego nadjeżdżają pojazdy na wprost lub skręcają w lewo. Pytam się PO CO!!!

Art. 25. 1 jest niezgodny z KW i powoduje, że aby bezpiecznie i płynnie dla ruchu, przejechać skrzyżowanie czasem MUSIMY ustalać pierwszeństwo na podstawie przepisu bezpośrednio z KW.
scooby14444 napisał(a):Znowu TWORZYSZ. JUŻ pisałem że uzależnianie zasad pierszeństwa od wielkości skrzyżowania nie ma podstaw i jest to bzdura. Nie da się już czytać tych głupot które wypisujesz.
Na wzajem.
scooby14444 napisał(a):NIEZŁE "CUDO". Ale nie zmienia to faktu że ten wynalazek jest SoRO.
Jeżeli wykreślisz A-7 kierujesz się zasadami art. 25. Skoro KOMBI zawraca na SoRO to będzie miał POJAZDY z pierwszego planu wjeżdżające na SoRO z prawej - czyli musi je przepuścić - WIDZISZ JAKIE TO PROSTE I LOGICZNE?
hahaha poleciałeś teraz po bandzie! Masz się stosować do art. 25.1. na tym malusieńkim skrzyżowanku, masz wiedzieć komu ustąpić zanim na nie wjedziesz...
Litości! :wall:

========
Masz zaległości jeszcze z innych przykładów.... zamiast powtarzać w kółko to samo i marnować czas, to przynajmniej marnuj czas podając merytoryczne odpowiedzi.

Dorzucę jeszcze kolejne:
Jak sygnalizować zmianę ruchu z dwukierunkowego (naturalnego) na ruch wahadłowy (w czasie remontu/wypadku)?
"Specjalista to ktoś, kto wie wszystko o czymś i nie wie nic o czymkolwiek innym. W miarę postępów specjalizacji, to w końcu specjalista będzie to ktoś taki, kto wie wszystko o niczym i nie wie niczego o wszystkim" - śp. Józef Kossecki
Avatar użytkownika
LeszkoII
 
Posty: 7756
Dołączył(a): niedziela 07 października 2012, 13:53

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez szerszon » niedziela 06 października 2013, 12:11

Do SYGNAŁÓW, ZNAKÓW I ART. 25 MASZ SIĘ STOSOWAĆ przed każdym miejscem PRZECINANIA SIĘ KIERUNKÓW RUCHU niezależnie czy jesteś już na skrzyżowaniu czy przed czy całkiem poza. (nie ma to znaczenia).

To jest dobre.
Obrazek
czyli pojazd skrecający w lewo ma pierwszeństwo przed motocyklistą , bo na skrzyżowaniu przy skręcie w lewo znalazł sie na drodze z pierwszeństwem ?
:hmm:
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 13:45

Szerszon i po co wrzucasz takie bzdety z pierwszej lekcji nauki jazdy ? Ośmieszasz się zadając takie pytania.

Dylek już Ci wyjaśniałem czemu nie trzeba włączać kierunkowskazu przy wjeździe na SoRO. Mam się powtarzać i kilka razy pisać to samo?

Problem T-18 już wyjaśniłem mam się znowu powtarzać?
LeszkoII napisał(a):
scooby14444 napisał(a): NIEZŁE "CUDO". Ale nie zmienia to faktu że ten wynalazek jest SoRO.
Jeżeli wykreślisz A-7 kierujesz się zasadami art. 25. Skoro KOMBI zawraca na SoRO to będzie miał POJAZDY z pierwszego planu wjeżdżające na SoRO z prawej - czyli musi je przepuścić - WIDZISZ JAKIE TO PROSTE I LOGICZNE? (Jest to kolejny przykład obalający twoją teorię) .
hahaha poleciałeś teraz po bandzie! Masz się stosować do art. 25.1. na tym malusieńkim skrzyżowanku, masz wiedzieć komu ustąpić zanim na nie wjedziesz... Litości! :wall:

Walisz głową w mur, bo przykład który miał zagiąć MNIE - zagiął CIEBIE i "twoją błędną teorię" ? :)
LeszkoII napisał(a):
Więc dlaczego nie skopiowano tego zapisu "na żywca" Z KW do PoRD? Zamiast tego zaczęli kombinować z perspektywą dojeżdżania do skrzyżowania a nie perspektywą kierunku pojazdu na skrzyżowaniu, ustala się zatem kierunek przeciwny, z którego nadjeżdżają pojazdy na wprost lub skręcają w lewo. Pytam się PO CO!!!

Jakbyś wiedział co to jest kierunek jazdy to byś się nie musiał pytać PO CO.

Nie skopiowano tego zapisu "na żywca" bo KOMPLETNIE NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY. Zmieniać ART. 25 w PoRD skoro jego wykładnia jest DOKŁADNIE TAKA SAMA jak Artykułu 18 Konwencji Wiedeńskiej???!!!

Gdyby wykładnia była inna ZGODNIE z ART 3 Konwencji Wiedeńskiej POLSKA BYŁABY ZOBLIGOWANA DO DOSTOSOWANIA SWOJEGO PRAWA DO ZAPISÓW KONWENCJI.


TO ŻE TY WYMYŚLIŁES SOBIE INACZEJ I NA PODSTAWIE TYCH SWOICH TWIERDZEŃ WYMYŚLASZ KOLEJNE FARMAZONY I SWOJE WŁASNE TOEORIE JAZDY PO SORO, TO JUZ TYLKO I WYŁĄCZNIE TWÓJ PROBLEM NIE MÓJ. (TEORIE NIEZGODNE z PORD i z KW)

JEŻELI ZAJEDZIESZ MI DROGĘ ZJEŻDZAJĄC ZE SoRO Z WENĘTRZNEGO PASA TO NIE BĘDZIESZ MIAŁ ŻADNEGO GŁUPKOWATEGO TŁUMACZENIA.
I ŻADNE WŁASNE TEORIE CI NIE POMOGĄ.


UDAJECIE EKSPERTÓW TU NA FORUM A NAWET NIE POTRAFICIE NAPISAĆ CO TO JEST KIERUNEK RUCHU I KIERUNEK JAZDY. ŚMIECH NA SALI.....
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez dylek » niedziela 06 października 2013, 14:11

scooby14444 napisał(a):Dylek już Ci wyjaśniałem czemu nie trzeba włączać kierunkowskazu przy wjeździe na SoRO. Mam się powtarzać i kilka razy pisać to samo?

scooby14444 napisał(a):Sygnalizuje się ZAMIAR ZMIANY kierunku jazdy a nie zmianę kierunku jazdy .
Wjeżdżając na SoRO ta zmiana jest wymuszona układem jezdni oraz znakiem C-12.
Jesteś ZOBOWIĄZANY do takiej a nie innej jazdy. Jak jest ZOBOWIĄZANIE, to nie ma mowy o ZAMIARZE.
Co innego jak zjeżdżasz ze SoRO. Tutaj ruch odbywa się dookoła wyspy. Jeżeli masz zamiar zjechać z jezdni SoRO to sygnalizujesz to.

Coś takiego nazywasz wytłumaczeniem ?
Że zamiar, a nie zobowiązanie :D, ...że układ wymusza?? Litości. To żadne tłumaczenie. Coś tam nasmarowałeś, to fakt...ale dalej nie ma odpowiedzi jak sygnalizujesz i którym kierunkowskazem zamiar zmiany kierunku ruchu wymuszony układem jezdni podczas dojeżdżania do ronda C-12...
Bo chyba (w świetle tego co wypisujesz) nie zamierzasz teraz pisać, że nie masz obowiązku tego sygnalizować ?
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez szerszon » niedziela 06 października 2013, 14:15

Szerszon i po co wrzucasz takie bzdety z pierwszej lekcji nauki jazdy ? Ośmieszasz się zadając takie pytania.

Ależ dlaczego , przecież napisałeś..
MASZ SIĘ STOSOWAĆ przed każdym miejscem PRZECINANIA SIĘ KIERUNKÓW RUCHU niezależnie czy jesteś już na skrzyżowaniu czy przed czy całkiem poza. (nie ma to znaczenia).

Przed skrzyżowaniem ustaliło sie pierwszeństwo...
A Ty.
.niezależnie czy jesteś już na skrzyżowaniu

No jestem na skrzyżowaniu...
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 14:35

DYLEK: Dokładnie tak twierdzę. Skoro nie ma ZAMIARU nie ma obowiązku sygnalizowania. Można to robić ale obowiązku nie ma. Zresztą to też już tłumaczyłem.
Szerszon powinni Cię tego nauczyć podczas pierwszej lekcji nauki jazdy. Jesteś na skrzyżowaniu i masz się stosować do SYGNAŁÓW, ZNAKÓW i ART 25, poza nim też. Dokładnie tak napisałem.
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez szerszon » niedziela 06 października 2013, 14:59

Szerszon powinni Cię tego nauczyć podczas pierwszej lekcji nauki jazdy. Jesteś na skrzyżowaniu i masz się stosować do SYGNAŁÓW, ZNAKÓW i ART 25, poza nim też. Dokładnie tak napisałem

Niestety wiem , co napisałeś...tylko chciałem sie upewnic , co w świetle tego co napisałeś wcześniej, ocenisz pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.
W tym watku powoli przerabiamy dzieki scooby'emu cały PoRD :D
I scooby, wybacz, ale twój punkt widznia przepisów w różnych kwestiach daje pełny obraz...nieciekawy obraz.
Wijesz sie i migasz od odpowiedzi usiłując niezbyt eleganckimi wstawkami zdyskredytować swoich adwersarzy.
A ja sobie czekam cierpliwie na odpowiedzi....i chyba sie nie doczekam....
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 15:33

Nie całe PoRD tylko kwestie istotne z punktu widzenia poruszania się po SoRO.
Jak widać próbujecie ponaciągać interpretacje wielu przepisów żeby tylko uzasadnić swoją błędną "teorię jazdy po SoRO".

Tak naprawdę to nie ma się nad czym rozwodzić.
Wasza "Teoria kwadratowych rond " nie jest zgodna z Konwencją Wiedeńską.
W związku z tym nie jest też zgodna z PoRD.

WSZYSTKO CO ISTOTNE JUŻ ZOSTAŁO NAPISANE
Chcecie jeździć niezgodnie z prawem? Wasza sprawa.
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez szerszon » niedziela 06 października 2013, 16:28

Scooby
może przestaniesz trollować tylko w końcu odpowiesz na pytania.
Na razie wypisujesz absurdy, a na pytania "pomocnicze" nie odpowiadsz ponieważ twoje odpowiedzi zgodnie z prawdą pokazałyby,ze lekko zabrnąłeś.
Dlatego też stosujesz uniki jak tylko możesz i powołujesz sie na KW bez cytowania artykułów..może i lepiej, bo twoje "cytowanie" wygląda bardzo problematycznie.
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Rondo zjazd z lewego pasa Kołobrzeg

Postprzez scooby14444 » niedziela 06 października 2013, 17:16

Oj Szerszon, Szerszon kto tu pisze farmazony...(troluje).

Napisałem już wcześniej, że dopóki nie napiszesz definicji kierunku ruchu i jazdy nie ma sensu Ci nic tłumaczyć, bo i tak nic nie zrozumiesz.

Mam odpowiadać na te Twoje dziecinne pytanie z pierwszej lekcji nauki jazdy, które i tak nic nie wnoszą do dyskusji ? czy na te twoje posty które w co drugim zdaniu zawierają jakiś błąd logiczny...?, czy na te twoje mistyczne pytania na które już dawno odpowiedziałem, ale nawet nie raczysz przeczytać odpowiedzi,
a może szanowny ekspercie mam się ustosunkować do tej definicji KIERUNKU RUCHU i JAZDY której do tej pory nie potrafiłeś napisać?..... Naprawdę nie wiem...
Ostatnio zmieniony niedziela 06 października 2013, 17:26 przez scooby14444, łącznie zmieniany 1 raz
Avatar użytkownika
scooby14444
 
Posty: 207
Dołączył(a): czwartek 10 czerwca 2010, 15:53
Lokalizacja: Zamość

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sytuacje na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości