Moderatorzy: dylek, ella, klebek
 przez szymon1977 » czwartek 04 lipca 2013, 01:04
przez szymon1977 » czwartek 04 lipca 2013, 01:04 

 przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 06:56
przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 06:56 
 ?) i znowu w prawo.
 ?) i znowu w prawo.Nadal gołym okiem widać, że wszystkie trzy pojazdu w miejscu zaznaczonym czarną strzałką będą skręcać w prawo a w związku z tym:
- na podst. Art.22.2.1. zbliżą się do prawej krawędzi jezdni,
- na podst. Art.22.5. włączą prawy kierunkowskaz,
- na podst. Art.26.2. ustąpią pierwszeństwa pieszemu.
 i nie potrafią raz-wykorzystać wiekszej przepustowości ronda, dwa -przepisy to czarna magia.
  i nie potrafią raz-wykorzystać wiekszej przepustowości ronda, dwa -przepisy to czarna magia. przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 07:37
przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 07:37 
Niszczyć nie wolno. A wolno chodzić jak się nie niszczy? Wolno.LeszkoII napisał(a): Deptać nie wolno
Kolega Szerszon wykona zatem wyniesioną wysepkę z kostki brukowej bez krawężników.szerszon napisał(a):4. Są krawężniki ?
 przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 08:06
przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 08:06 
cierpnik napisał(a):1.Kolega Szerszon wykona zatem wyniesioną wysepkę z kostki brukowej bez krawężników.
2.A co z oznakowaniem jezdni jednokierunkowych i miejsca początku odcinka dwukierunkowego?
 przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 08:31
przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 08:31 
 przez szymon1977 » czwartek 04 lipca 2013, 10:42
przez szymon1977 » czwartek 04 lipca 2013, 10:42 
C-9.szerszon napisał(a):Jest tam taki znak ?
Ustawodawca pisze o wysepce kanalizującej ruchu oddzielnie od pasa dzielącego jezdnie choć. A przecież wysepka kanalizująca ruch to nic innego jak pas dzielący jezdnie. Czysta demagogia.220 napisał(a):Rys.4.2.9.2. Zastosowanie znaku C-9 na wysepce kanalizującej ruchu.
Rys.4.2.9.3. Zastosowanie znaku C-9 na początku pasa dzielącego jezdnie.
Dlaczego w przypadku klasycznego ronda pierścieniowego mówisz o większej przepustowości skoro z założenia jest to skrzyżowanie o niewielkiej przepustowości i właśnie dlatego przy zwiększonym natężeniu ruchu zastępowane jest przez inne rozwiązania? Czy przymykanie oka na zachowania niezgodne z przepisami to właściwy sposób na zwiększenie przepustowości skrzyżowania?szerszon napisał(a):...nie potrafią raz-wykorzystać wiekszej przepustowości ronda...
Nadal czekam na odpowiedź w sprawie obowiązku stosowanie się do Art.26.2. przy założeniu, że cały przejazd przez skrzyżowanie to jeden wielki manewr skrętu.szerszon napisał(a):...jakoś nie może dotrzeć fakt istnienia Art 13.3...
Przede wszystkim to nie zauważyłem podstaw absurdu, aby wszystkie z wykonywane manewrów połączyć w jeden ponieważ mają miejsce podczas jednego przejazdu przez skrzyżowanie. Nic to, nadal czekam na odpowiedź w sprawie Art.26.2. przy tym absurdalnym założeniu.szerszon napisał(a):Jak do tej pory nie zauważyłeś absurdu takiego dzielenia manewru to już nic Ci nie pomoże.
Przypominam, że na moim rysunku w ogóle nie ma zaciemniającej Ci obraz sytuacji wysepki a od udzielenia odpowiedzi migasz się jak możesz.szerszon napisał(a):Ale nie wykonali. jak nie będzie to sie wtedy odniosę.
Tyle razy w lewo ile razy w lewo skręcasz. A na klasycznym rondzie pierścieniowym w lewo nie skręcasz ani raz. Nawet przejeżdżając przez to rondo w lewo. Pytanie ile razy już o tym pisałem?szerszon napisał(a):Może być na rondzie.... to w prawo,następnie w lewo ( pytanie-ile razy w lewo ?) i znowu w prawo.

 przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 14:41
przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 14:41 
cierpnik napisał(a):1. Czyli tam jest pas oddzielający dwie jezdnie. Chylę czoła.
2. Jest na tej poprzecznej dwujezdniowej. Na tej jednojezdniowej z wysepką przed skrzyżowaniem nie ma.
 Chociażby sie przydało czasami...
 Chociażby sie przydało czasami...szymon1977 napisał(a):1.Dlaczego w przypadku klasycznego ronda pierścieniowego mówisz o większej przepustowości skoro z założenia jest to skrzyżowanie o niewielkiej przepustowości i właśnie dlatego przy zwiększonym natężeniu ruchu zastępowane jest przez inne rozwiązania? Czy przymykanie oka na zachowania niezgodne z przepisami to właściwy sposób na zwiększenie przepustowości skrzyżowania?
-----
2.Nadal czekam na odpowiedź w sprawie obowiązku stosowanie się do Art.26.2. przy założeniu, że cały przejazd przez skrzyżowanie to jeden wielki manewr skrętu.[/b]
3.Przede wszystkim to nie zauważyłem podstaw absurdu, aby wszystkie z wykonywane manewrów połączyć w jeden ponieważ mają miejsce podczas jednego przejazdu przez skrzyżowanie. Nic to, nadal czekam na odpowiedź w sprawie Art.26.2. przy tym absurdalnym założeniu.
4.Przypominam, że na moim rysunku w ogóle nie ma zaciemniającej Ci obraz sytuacji wysepki a od udzielenia odpowiedzi migasz się jak możesz.[/size]
5. A na klasycznym rondzie pierścieniowym w lewo nie skręcasz ani raz. Nawet przejeżdżając przez to rondo w lewo. Pytanie ile razy już o tym pisałem?[/size]
 
  na rondzie nie skręcam w lewo....
 na rondzie nie skręcam w lewo....  
  przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 14:50
przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 14:50 
1. Google ci zablokował dostęp?szerszon napisał(a):cierpnik napisał(a):1. Może jakieś zdjęcia ?
2. na rondzie nie skręcam w lewo....
 przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 15:03
przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 15:03 
 , bo jak bedziesz skręcał tylko w prawo to nie wiem gdzie zajedziesz...z pewnością nie w lewo
 , bo jak bedziesz skręcał tylko w prawo to nie wiem gdzie zajedziesz...z pewnością nie w lewo przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 15:19
przez cierpnik » czwartek 04 lipca 2013, 15:19 
 przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 15:55
przez szerszon » czwartek 04 lipca 2013, 15:55 
 przez cierpnik » piątek 05 lipca 2013, 07:26
przez cierpnik » piątek 05 lipca 2013, 07:26 
 przez szerszon » piątek 05 lipca 2013, 07:51
przez szerszon » piątek 05 lipca 2013, 07:51 
 Poza tym..poczytaj....
 Poza tym..poczytaj.... skoro nie ma znaczenia kształt...
 skoro nie ma znaczenia kształt... 
  )
 ) przez cierpnik » piątek 05 lipca 2013, 08:28
przez cierpnik » piątek 05 lipca 2013, 08:28 
 przez szerszon » piątek 05 lipca 2013, 08:43
przez szerszon » piątek 05 lipca 2013, 08:43 
 
  
 

