
przez maryann » poniedziałek 31 grudnia 2012, 14:11
przez BOLEKlodz » poniedziałek 31 grudnia 2012, 15:12
przez maryann » poniedziałek 31 grudnia 2012, 15:52
Ja na gazie zauważałem odwrotną prawidłowość- jeśli gdzieś gaz był lepszy a autko na nim silniejsze- to szybciej ten gaz spaliło(spaliliśmy...).BOLEKlodz napisał(a): spalanie spadło, a mocy przybyło.
przez Baranek » poniedziałek 31 grudnia 2012, 23:40
przez BOReK » wtorek 01 stycznia 2013, 13:04
Baranek napisał(a):większe znaczenie mają warunki atmosferyczne. Np ilość tlenu w powietrzu.
Baranek napisał(a):Np. deszczowej, czy dużego upału - gdzie tlenu w powietrzu jest mniej.
przez ks-rider » wtorek 01 stycznia 2013, 15:29
cman napisał(a):0. Nie jeżdżę w ogóle samochodem jeżeli nie stać mnie na jazdę nim.
przez Baranek » środa 02 stycznia 2013, 15:32
BOReK napisał(a):Baranek napisał(a):Np. deszczowej, czy dużego upału - gdzie tlenu w powietrzu jest mniej.
Aha... no ciekawe teorie pan tutaj sieje...
przez BOReK » środa 02 stycznia 2013, 17:07
przez Baranek » środa 02 stycznia 2013, 17:19
przez BOReK » środa 02 stycznia 2013, 17:36
przez Baranek » środa 02 stycznia 2013, 21:11
BOReK napisał(a):Tez widzę że się inaczej zachowuje i nie jest to związane z ilością tlenu w powietrzu, a z ilością powietrza...
przez BOReK » środa 02 stycznia 2013, 21:18
Baranek napisał(a):Kto mówił że ilość procentowa tlenu się zmienia?Ja?
Ja napisałem, ze jest mniej tlenu w powietrzu i to jest prawda.
przez Baranek » środa 02 stycznia 2013, 21:26
przez BOReK » środa 02 stycznia 2013, 21:28
przez Baranek » środa 02 stycznia 2013, 21:47