
Bardzo mi się spodobał, bo dotyczy ruchu okrężnego.
Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez LeszkoII » niedziela 30 grudnia 2012, 19:07
przez lith » niedziela 30 grudnia 2012, 19:15
przez Henq » poniedziałek 31 grudnia 2012, 11:42
przez LeszkoII » poniedziałek 31 grudnia 2012, 13:37
przez Henq » poniedziałek 31 grudnia 2012, 14:27
LeszkoII napisał(a):Czyż to nie jest jasne, proste i czytelne?
przez LeszkoII » poniedziałek 31 grudnia 2012, 14:51
Takich rond przynajmniej w PolsceLeszkoII napisał(a):Hehe a wyobraź sobie rondo z 15 wylotami już się nie robi takie proste i czytelne
(wiem abstrakcyjna sytuacja, ale...)
przez lith » poniedziałek 31 grudnia 2012, 15:15
przez dylek » poniedziałek 31 grudnia 2012, 18:25
lith napisał(a):Tutaj znalazłem jakieś pojedyncze zdjęcie, gdzie widać oznakowanie poziome:
http://goo.gl/maps/Brxii
przez LeszkoII » poniedziałek 31 grudnia 2012, 21:12
przez lith » środa 02 stycznia 2013, 10:53
przez piotrz » środa 02 stycznia 2013, 11:11
przez LeszkoII » środa 02 stycznia 2013, 11:41
piotrz napisał(a):Coś podobnego: 2 pasy, z prawego skręcamy w prawo, z lewego w prawo i za chwilę w lewo (czyli zygzakiem); na lewym pasie namalowany zygzak (znaki pionowe i poziome).
przez piotrz » środa 02 stycznia 2013, 12:52
LeszkoII napisał(a): Czytałem, że lubelskie skrzyżowania z C-12 biją niechlubne rekordy w ilościach kolizji. http://ronda.blox.pl/2012/12/Co-z-tym-rondem.html Ciekawe, co jest tego przyczyną
przez maryann » piątek 04 stycznia 2013, 09:39
No, fajnie- tylko widać, póki co, że każdym pasem wolno zawrócić. Jak już tworzymy z nudów rzeczy bez celu, poza rozrywkowym, to za numerowanym zjazdem poprowadź tylko przerywaną kreską kontur ciągu dalszego ronda.LeszkoII napisał(a):Pomysł mojego autorstwa.
przez LeszkoII » piątek 04 stycznia 2013, 11:17
Nie. Dlaczego? Nie można zawrócić z tego prawego pasa na tym moim "rozrywkowym projekcie" znakupiotrz napisał(a):No, fajnie- tylko widać, póki co, że każdym pasem wolno zawrócić. Jak już tworzymy z nudów rzeczy bez celu, poza rozrywkowym, to za numerowanym zjazdem poprowadź tylko przerywaną kreską kontur ciągu dalszego ronda.