Pytanie na egzamin :)

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Pytanie na egzamin :)

Postprzez Polonez » niedziela 06 lutego 2005, 17:42

Ostatnio dostałem książke do nauki jazdy i natknąłem się na fajne pytanko ( może już ktoś je zauważył ) :
Po zaświęceniu się w czasie jazdy tej lampki kontrolnej ( tj. Lampka wyskokiej temperatury płynu chłodzącego !! ) należy :
A- zmniejszyć predkość jazdy
B-niezwłocznie przerwać jazde
C-opuścić szyby w oknach pojazdu
:shock: heh kto wogole układa te pytania ?! Ciekawe czy jest taka osoba która zaznaczyłaby odpowiedż C :)

Mam jeszcze takie pytanko : Miał ktoś moze do czynienia z książką wydawnictwa IMAGE z serii prawo jazdy pt. Praktyczna nauka jazdy.

Jeśli tak to czy opłaca sie zakupić taką ksiązke i co w niej można znależć
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 lutego 2005, 18:26 przez Polonez, łącznie zmieniany 1 raz
Polonez
 
Posty: 558
Dołączył(a): niedziela 16 maja 2004, 18:05
Lokalizacja: Bielsko Biała / Kęty

Postprzez wiruswww » niedziela 06 lutego 2005, 18:22

To niejedyny przykład głupiego pytania. Jak się przygotowywałem do egzaminu to przerobiłem wszystkie pytanie i jest tam dużo więcej takich pytań.
Czasami mam dość tej całej techniki. Przez tą całą technologie ludzie oduczyli się rozmawiać twarzą w twarz :( I to jest naprawde smutne.
Avatar użytkownika
wiruswww
 
Posty: 553
Dołączył(a): niedziela 29 sierpnia 2004, 13:35
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez miros » poniedziałek 07 lutego 2005, 01:00

no to ma sprawdzic czy kursant wie co to za lampka. z tego co pamietam to ta lampka oznacza za wysoka temperature plynu chlodniczego, a nie za wysokie cisnienie w chlodnicy :)
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez wiruswww » poniedziałek 07 lutego 2005, 01:37

miros napisał(a):no to ma sprawdzic czy kursant wie co to za lampka. z tego co pamietam to ta lampka oznacza za wysoka temperature plynu chlodniczego, a nie za wysokie cisnienie w chlodnicy :)


Aż sprawdziłem w testach i faktycznie jest to lampka temperatury. No Polonez ucz się ucz, bo nauka to wielki klucz (jak uzbierasz wiele kluczy to zostaniesz woźnym) :D
Czasami mam dość tej całej techniki. Przez tą całą technologie ludzie oduczyli się rozmawiać twarzą w twarz :( I to jest naprawde smutne.
Avatar użytkownika
wiruswww
 
Posty: 553
Dołączył(a): niedziela 29 sierpnia 2004, 13:35
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez JarQ » poniedziałek 07 lutego 2005, 09:08

Prawdę mówiąć ciężko byłoby utrzymać w chłodnicy wysokie ciśnienie :)
Avatar użytkownika
JarQ
 
Posty: 86
Dołączył(a): czwartek 01 kwietnia 2004, 10:16
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez miros » poniedziałek 07 lutego 2005, 15:08

Polonez klapa :) smiejesz sie z pytania a sam nie wiesz do konca co lampki znacza :) :twisted: :) :twisted: :)
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Polonez » czwartek 10 lutego 2005, 19:17

No miros wypraszam sobie..... :evil: Na czym jak na czym ale na autach się znam. Pisząc ten post spieszyłem się i nie chciało mi się mysleć :roll: Myślałem że zrozumicie . Nie czepiajcie się słówek każdemy się moze zdarzyć :P:P:P:P
Polonez
 
Posty: 558
Dołączył(a): niedziela 16 maja 2004, 18:05
Lokalizacja: Bielsko Biała / Kęty

Postprzez ella » czwartek 10 lutego 2005, 20:38

Nie czepiajcie się słówek każdemy się moze zdarzyć


Ciśnienie a temperatura to chyba zasadnicza różnica :D :D :D

Wcale nie wątpię, że się znasz na samochodach :wink:
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez miros » czwartek 10 lutego 2005, 21:36

wiesz, ja tylko stwierdzam fakty :) :) :)
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Thomasso » piątek 11 lutego 2005, 15:59

Jeśli się przegrzeje silnik tzn. "zagotuje płyn" (choć pewnie wystarczy temperatura robocza 85-90 stopni) to nie polecam odkręcania korka na chłodnicy (w nowszych autkach nie ma tego korka,jest tylko w zbiorniczku wyrównawczym) bo wtedy bardzo łatwo ( boleśnie) można się przekonać jakie ciśnienie panuje w układzie chłodzenia...:)
Thomasso
 
Posty: 144
Dołączył(a): piątek 29 października 2004, 15:11

Postprzez miros » piątek 11 lutego 2005, 18:20

cisnienie jest, ale lampka nie jest od cisnienia tylko od temperatury, a to dwie rozne rzeczy :)
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Sławek_18 » piątek 11 lutego 2005, 18:35

Thomasso napisał(a):Jeśli się przegrzeje silnik tzn. "zagotuje płyn" (choć pewnie wystarczy temperatura robocza 85-90 stopni) to nie polecam odkręcania korka na chłodnicy (w nowszych autkach nie ma tego korka,jest tylko w zbiorniczku wyrównawczym) bo wtedy bardzo łatwo ( boleśnie) można się przekonać jakie ciśnienie panuje w układzie chłodzenia...:)

wcale a wcale. cisnienie powoduje zwiekszenie temeratory w ktorej sie gotuje plyn, u mnie caly czas jest 100 temperatora.
******************
Prawo Jazdy na C uzyskane: 20-10-04
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo jazdy na B uzyskane: 08-02-02
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo Jazdy na C-E uzyskane: 23.04.2008
Ilość egzaminów: sztuk 3
Avatar użytkownika
Sławek_18
 
Posty: 2817
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 15:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Jerzyk » piątek 11 lutego 2005, 20:53

Thomasso napisał(a): bardzo łatwo ( boleśnie) można się przekonać jakie ciśnienie panuje w układzie

hmm, zrobi sie wodotrysk i obleje Cie? cos mi sie nie zdaje ;>
Z błękitnym niebem :!: 8)

-- B od lutego 2005, C w drodze --
Avatar użytkownika
Jerzyk
 
Posty: 94
Dołączył(a): poniedziałek 03 stycznia 2005, 09:11
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez gabi121 » piątek 11 lutego 2005, 21:10

no to przypomniala mi sie historia jak na placu, kiedy sobie cwiczylam moim polonezem, nagle spod maski zaczelo dymic... wylal sie plyn z chlodnicy...i w ogole nieziemsko sie przestraszylam. do domu wrocilismy z tata nie na plynie tlyko na wodzie:)))) na szczescie pojemnik nie ulegl zniszczeniu... nastapila jakas awaria w chlodzeniu, silnik sie przegral, a ja zajeta wykonywaniem manewru nie zauwazylam swiecacej sie kontrolki...ehhh teraz zawsze ja obserwuje!!!
gabi
Avatar użytkownika
gabi121
 
Posty: 155
Dołączył(a): czwartek 12 sierpnia 2004, 16:40
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez Thomasso » poniedziałek 14 lutego 2005, 10:26

Slawek_18 napisał(a): wcale a wcale. cisnienie powoduje zwiekszenie temeratory w ktorej sie gotuje plyn, u mnie caly czas jest 100 temperatora.


Masz całkowitą rację jeśli chodzi o możliwość przekroczenia 100 stopni cieczy w układzie chłodzenia...przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie zalewa układu wodą!! Stosuje się mieszaniny koncentratu chłodzącego i wody destylowanej. I masz także rację,że w zamkniętym układzie chłodzenia można przekroczyć temperaturę wrzenia cieczy...tylko wiesz jakie wtedy panuje ciśnienie w takim układzie? Odkręć korek a wtedy się przekonasz...i o tym właśnie pisałem....:)


Jerzyk napisał(a): hmm, zrobi sie wodotrysk i obleje Cie? cos mi sie nie zdaje ;>


Czy widziałeś kiedyś stojące autko na poboczu i kłęby pary wydobywające się spod maski?? Jak myślisz co to tak tam "buchało"? Para wodna? Tak...niedość,że jest pod sporym ciśnieniem to jeszcze posiada temperaturę ponad 100 stopni...a tyle chyba wystarczy,żeby spowodować oparzenia.

gabi121 napisał(a): no to przypomniala mi sie historia jak na placu, kiedy sobie cwiczylam moim polonezem, nagle spod maski zaczelo dymic... wylal sie plyn z chlodnicy...i w ogole nieziemsko sie przestraszylam. do domu wrocilismy z tata nie na plynie tlyko na wodzie:)))) na szczescie pojemnik nie ulegl zniszczeniu... nastapila jakas awaria w chlodzeniu, silnik sie przegral, a ja zajeta wykonywaniem manewru nie zauwazylam swiecacej sie kontrolki...ehhh teraz zawsze ja obserwuje!!!


Koleżanka miała tą "przyjemność" przekonać się jak zachowuje się przegrzany silnik...:)
Thomasso
 
Posty: 144
Dołączył(a): piątek 29 października 2004, 15:11

Następna strona

Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości