szerszon napisał(a):W większości europejskich krajów jest lepsza infrastruktura drogowa i działający bat na d.....
Na niemieckich autostradach nie da się iść na czołówkę jak na naszych DK.
Ciekawe dlaczego Niemcy przyjeżdżali robić u nas PJ. Szwecja też jest warta wspomnienia.
Powoływanie sie na USA czy Wielką Brytanię... gdzie nawet automat potrafią zgasić to pomyłka.
Co ma do tego inftastruktura ? Co z tego, ze na autostradzie nie mozna wjechac na czolowke jezeli kursant moze oblac na wielu innych sytuacjach ? Bdyb ytak zaczac wyliczac za co na autostradzie mozna oblac, to podejrzewam, ze nikt by w to tu nie uwerzyl - jezeli masz ochote to mozemy tu na ten temat podyskutowac.
Chetnie wyjasnie Ci dlaczego Niemcy przyjezdzaja robic do PL PJ. Wirerz lub nie ale moze jedynie w gora 5 % spowodowane jest to cena kursu. W wiekszosci przypadkow osoby zdajace w PL po prostu nie lapia sie na wymagania prawne jakie obowiazuja w Niemczech = czytaj PJ zostalo im zabrane za alkohol, narkotyki czy lekarstwa czyli nie maja wyboru. Znam przypadki gdzie Polak stracil PJ w PL i zmuszony jest robic PJ w Niemczech.
skov napisał(a):nie zawsze to co się da tam to da się i tutaj i na odwrót.
to nie są doskonali kierowcy a tacy co potrafią 25min
W tym przypadku jednak by dzialalo - smiem twierdzic.
W Niemczech egzamin trwa 45 min, tras egzaminacyjnych niema. Egzaminator decyduje wedlug swojego widzimisie jakie ulice wkomüponuje w danym momencie w trase egzaminu, inny kursant inna trasa.
oskinstruktor napisał(a):U wspomnianych zachodnich sąsiadów statystyki te są nieporównywalnie lepsze a zdawalność o wiele wyższa.
Proponuje zauwazyc, ze np. w D szkolacy musi miec A, B, CE aby spelnic warunki dopuszczenia go do kursu na nauczyciela PJ. Stad tez wyzszy poziom szkolenia.
oskbelfer napisał(a):Kwalifikacja wstepna na kat D kosztuje chyba 8 tyś zlotych -------- pytanie ile jest godzin jazdy ?
Osiem tysiecy ale nie zlotych a Euro
( CE zaczyna sie od 3 500 Euro )
Liczba godzin jest nieograniczona zadnym przepisem poza "Jazdami Specjalnymi" = 12
5 - teren niezabudowany
4 - autostrada
3 - jazda nocna
