Cyberix napisał(a):Tzn, że trzeba migać...
No to akurat jest nie do końca jasne...
Bo oprócz tego co wkleiłem jest jeszcze i takie coś :

Wprawdzie w opisie jest o stosowaniu T-6b pod znakami z grupy A-6, niemniej jednak zapis dopuszcza istnienie wariacji T-6b z łukiem drogi i 1 odnogą podporządkowaną... co by znaczyło, że "coś" jest na rzeczy...
Osobiście mam pogląd zbliżony do tu już prezentowanego... gruba krecha z kątem=migamy, z łukiem=niekoniecznie. Tak wg mnie powinno to wyglądać. Tyle, że akurat nijak na drogach nie mogę zauważyć, by drogowcy to rozróżnienie też dostrzegli i próbowali stosować...
Raczej to co widzę obecnie - to dla nich jedno i drugie to ta sama tabliczka T-6a i stosowane obie tabliczki są zamiennie, a dobór ich jest taki "na pałę"...
T-6b raczej funkcjonuje z podporządkowanymi przesuniętymi.
Za duża widać to filozofia, by na pozór identycznie wyglądające tabliczki (ostro lub łagodnie zaznaczony kąt drogi z pierwszeństwem) rozróżniać na T-6a i T6-b.