Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez lith » czwartek 12 maja 2011, 13:22
przez athlon » czwartek 12 maja 2011, 18:00
rusel napisał(a):linia P4 jest poprzedzona linia ostrzegawcza, w przepisach powienien byc zapis ktory widnieje przy odmianie lini ostrzegawczej P6a ktora literalnie NAKAZUJE POWROT na prawy pas, zapewne nikt nie pomyslal ze ludzie beda kombinowac jak omijac znaki
przez sankila » czwartek 12 maja 2011, 22:38
Tylko przepisy nakładają, żeby przed rozpoczęciem manewru wyprzedzania upewnić się o możliwości jego wykonania. A to znaczy, że musisz widzieć te kilkadziesiąt czy kilkaset metrów drogi. Linia podwójna jest dobrze widoczna, a nie maluje się jej dla ozdoby.athlon napisał(a):tylko manewr wyprzedzania to nie jest 5-10-15 metrów, tylko kilkadziesiąt do kilkuset. Więc bardziej na miejscu by było wcześniejsze informowanie znakami pionowymi o wystąpieniu linii podwójnej ciągłej za x metrów.
przez lith » czwartek 12 maja 2011, 22:42
przez boboman » piątek 13 maja 2011, 00:38
przez rusel » piątek 13 maja 2011, 07:24
przez lith » niedziela 15 maja 2011, 23:37
przez maryann » poniedziałek 16 maja 2011, 09:44
przez lith » poniedziałek 16 maja 2011, 11:05