Auto gaśnie...

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez ella » wtorek 12 października 2004, 09:52

scorpio44 napisał(a):Ja jeździłem punciakiem po placu najpierw przed swoim drugim egzaminem, a potem na tym egzaminie, i jakoś się nie męczyłem. :D Zawsze robiłem na samym półsprzęgle i chyba nie zgasł mi ani razu.

To zależy w jakim stopniu zużyte jest sprzegło. Ja tez nie miałam z Punciakiem problemów i gazu na placu nie dodawałam.
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sylurek » wtorek 12 października 2004, 22:28

Moj instruktor to sie musial nameczyc, zeby odzwyczaic mnie od robienia luku z gazem- jak tylko wyjechalam na prosta przy cofaniu, to dodawalem gazu, zeby szybciej dojechac do konca :lol: Potem nauczylam sie cierpliwosci i precyzji, czasem tylko dodawalam gazu przy wyjezdzie z koperty przy skreconych kolach- latwiej bylo ruszyc.
21.08.04-piersze podejście:zaliczone:)))
sylurek
 
Posty: 151
Dołączył(a): środa 01 września 2004, 23:04
Lokalizacja: warszawka

Postprzez nietoperz » środa 13 października 2004, 22:01

Witam bardzo gorąco co do sprzegła i gaśnięcia podstawą jest prawidłowe ustawienie fotela aby nie był za blisko (a prawie każdy siada za blisko) następnie ułożenie stopy no i sam miód to ruszając pięta ma być oparta o podłogę( nie cofamy a tym bardziej nie podnosimy do gór) i nie ma znaczenie jak mocno jest zużyte sprzęgło
nietoperz
 
Posty: 24
Dołączył(a): sobota 24 kwietnia 2004, 23:49

Postprzez scorpio44 » środa 13 października 2004, 23:18

nietoperz napisał(a):nie ma znaczenie jak mocno jest zużyte sprzęgło

Nie, ani trochę nie ma. :D:D:D:D:D:D:D Nie rozśmieszaj mnie.
scorpio44
 
Posty: 6964
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:54
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Mmeva » czwartek 14 października 2004, 00:07

Po części pewnie zależy to od ustawienia sprzęgła; a 2 sprawa że punciaki maja ponoć wiekszą tendencję do gaśnięcia... Ja na placu jeździłam praktycznie bez gazu i z jakimś gasnięciem się nie spotkałam; ale ponoć się zdarza i wtedy rzeczywiscie lepiej troszkę gazu dodac.

A btw sprzęgła to zastanawia mnie inna rzecz; mianowicie jak rano ruszam swoim tikaczem to na samym sprzęgle aż za szybko po mojej dziurawej drózce zasuwa; z kolei jak wracam i chcę po tej samej dróżce na samym sprzęgle jechać nie da się... nawet nie to, że gaśnie; po prostu nie chce jechać... prawie sie zatrzymuje ;)

Gasnie mi tylko jak jest zimny i to nawet jak gazu dodaje potrafi to zrobić ze 2x przy wyjezdzaniu z garazu; ale to dla niego typowe :?
Mmeva
 
Posty: 967
Dołączył(a): sobota 06 lipca 2002, 23:22

Postprzez miros » czwartek 14 października 2004, 10:23

a masz mmeva obrotomierz? jak tak to sprawdz rano jakie silnik ma obroty na biegu jalowym, a potem po paru minutach sprawdz znowu. zobaczysz ze moga sie roznic o jakies 200 obrotow. zimny silnik zanim sie rozgrzeje ma zwiekszone obroty dopiero po przejechaniu kilkudziesieciu metrow maleja.
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez scorpio44 » czwartek 14 października 2004, 11:36

miros napisał(a):a masz mmeva obrotomierz?

Oj, widać Miros od razu, że nigdy tikiem nie jechałeś. :D:D
scorpio44
 
Posty: 6964
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:54
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Mmeva » czwartek 14 października 2004, 11:54

miros napisał(a):a masz mmeva obrotomierz?


W Tiakczach takiego cudu techniki nie zamontowali; jak sie zmieniaja obroty mniej więcej sie orientuję; ale żeby na półsprzęgle nie chciał jechać to już lekkie przegięcie. Żadnym innym samochodem mi sie to nie zdarzyło; ale czego tu wymagac od tikacza ;) może dróżkę mam za dziurawą i sobie nie radzi ;)
E tam, i tak jest piekny :)
Mmeva
 
Posty: 967
Dołączył(a): sobota 06 lipca 2002, 23:22

Postprzez Sławek_18 » czwartek 14 października 2004, 13:55

a moj eskort nie chce jechac na pol sprzegle.
******************
Prawo Jazdy na C uzyskane: 20-10-04
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo jazdy na B uzyskane: 08-02-02
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo Jazdy na C-E uzyskane: 23.04.2008
Ilość egzaminów: sztuk 3
Avatar użytkownika
Sławek_18
 
Posty: 2817
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 15:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mostom » czwartek 14 października 2004, 16:06

Mmeva napisał(a):A btw sprzęgła to zastanawia mnie inna rzecz; mianowicie jak rano ruszam swoim tikaczem to na samym sprzęgle aż za szybko po mojej dziurawej drózce zasuwa; z kolei jak wracam i chcę po tej samej dróżce na samym sprzęgle jechać nie da się... nawet nie to, że gaśnie; po prostu nie chce jechać... prawie sie zatrzymuje ;)

Gasnie mi tylko jak jest zimny i to nawet jak gazu dodaje potrafi to zrobić ze 2x przy wyjezdzaniu z garazu; ale to dla niego typowe :?


Tikacz pewnie ma automatyczne ssanie (chyba nie ręczne z tego co pamiętam) więc jak silnik jest chłodny - nawet w ciepłe dni obroty idą ci do góry - czyli mniej więcej wygląda to tak jakbyś dodała trochę gazu - dlatego tak samochód ci jedzie szybko. Co do gaśnięcia jak jest zimny - to właśnie jak dodajesz gazu to ci może zgasnąć - nie dość, że ma włączone ssanie to ty mu jeszcze dodajesz paliwa przez naciśnięcie gazu (więc może go trochę dławić). Reasumując - twój tikacz zachowuje się nader normalnie :).
mostom
Avatar użytkownika
mostom
 
Posty: 234
Dołączył(a): piątek 21 listopada 2003, 08:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez scorpio44 » czwartek 14 października 2004, 16:10

mostom napisał(a):Tikacz pewnie ma automatyczne ssanie (chyba nie ręczne z tego co pamiętam)

Zgadza się. Dobrze pamiętasz. :D
scorpio44
 
Posty: 6964
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:54
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez mostom » czwartek 14 października 2004, 16:15

Sławek_18 napisał(a):a moj eskort nie chce jechac na pol sprzegle.

Ja tam osobiście wolę na gazie jeździć :D . Szkoda mi sprzęgła - ale jak komuś lepiej na półsprzęgle to niech sobie jeździ - pewnie troszkę łatwiej tak jest.
mostom
Avatar użytkownika
mostom
 
Posty: 234
Dołączył(a): piątek 21 listopada 2003, 08:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mmeva » czwartek 14 października 2004, 18:59

Co do gaśnięcia jak jest zimny - to właśnie jak dodajesz gazu to ci może zgasnąć - nie dość, że ma włączone ssanie to ty mu jeszcze dodajesz paliwa przez naciśnięcie gazu (więc może go trochę dławić). .


Bez gazu też niestety gasnie . . .

Reasumując - twój tikacz zachowuje się nader normalnie

jak na tikacza :lol:

Ale jakiś czas temu trafilam na fajna stronke i tikaczowe forum; może tam cos ciekawego znajdę ;)
Mmeva
 
Posty: 967
Dołączył(a): sobota 06 lipca 2002, 23:22

Postprzez scorpio44 » czwartek 14 października 2004, 19:42

Najpierw to z Pablem pogadaj.
scorpio44
 
Posty: 6964
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:54
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Sławek_18 » czwartek 14 października 2004, 20:18

mostom napisał(a):
Sławek_18 napisał(a):a moj eskort nie chce jechac na pol sprzegle.

Ja tam osobiście wolę na gazie jeździć :D . Szkoda mi sprzęgła - ale jak komuś lepiej na półsprzęgle to niech sobie jeździ - pewnie troszkę łatwiej tak jest.

Juz sie nauczylem na gazie jezdzic :P bo na pierwszych km nie raz i nie dwa mi gasl a tu jeszcze automatyczna blokada zaplonu gdy silnik zgasnie :D :D :D I stoj na zielonym pare chwil zanim go uruchomisz :twisted: :twisted: Ale jeszcze ani razu z tego powodu na mnie nie trabili 8)
******************
Prawo Jazdy na C uzyskane: 20-10-04
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo jazdy na B uzyskane: 08-02-02
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo Jazdy na C-E uzyskane: 23.04.2008
Ilość egzaminów: sztuk 3
Avatar użytkownika
Sławek_18
 
Posty: 2817
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 15:51
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości