Zatrzymanie się na łuku to błąd ewidentny - zatrzymanie i ruszenie to nie jest płynna jazda i tu się kłócić nie można.
Mówimy o używaniu pedału hamulca.
przez netsatan » czwartek 03 lutego 2011, 20:16
przez guzdziac55 » czwartek 03 lutego 2011, 21:13
przez piotrekbdg » czwartek 03 lutego 2011, 22:16
przez oOMGo » czwartek 03 lutego 2011, 22:48
przez oskinstruktor » czwartek 03 lutego 2011, 23:39
przez michooo » piątek 04 lutego 2011, 00:03
przez olusiaxblum » piątek 04 lutego 2011, 00:19
szerszon napisał(a):olusiaxblum napisał(a):... ale mu pewnie chodzilo uzywanie go do calkowitego hamowania w tym przypadku to prawda.
Ja na zakrecie sie zatrzymalam i przez to musialam poprawiac
Jak sam nie wiedział o co mu chodziło.![]()
Całkowite zatrzymanie to co innego, tu chodzi o zwolnienie z wyzszej prędkości do nizszej.
przez michooo » piątek 04 lutego 2011, 00:55
przez oOMGo » piątek 04 lutego 2011, 12:50
przez Amos » piątek 04 lutego 2011, 13:41
piotrekbdg napisał(a):I to działa na każdy egzaminacyjny samochód tak? I na Micrę i Na Colta, C1 i na Yarisa?
przez szkoda » piątek 04 lutego 2011, 17:02
piotrekbdg napisał(a):I to działa na każdy egzaminacyjny samochód tak? I na Micrę i Na Colta, C1 i na Yarisa?
przez vyrm » piątek 04 lutego 2011, 19:52
jarzabek napisał(a):Na Yarisie patent z 1 obrotem nie działa....... a bynajmniej nie na wysokości szyby.
Nie uczcie się tak jeździć!!!! Wiem że to najprostszy sposób na łuk ale też najbardziej bezsensowny. Potem wychodzi to w czasie jazdy że nie wiedzą niektórzy co mają ze sobą robić.
przez guzdziac55 » piątek 04 lutego 2011, 20:10
przez piotrekbdg » piątek 04 lutego 2011, 20:17
nie dziwne że spora ilość ludzi nie zdaje na tym bo albo rozpedzi samochód i na linie najedzie albo za mocno hamulec naciśnie i sie zatrzyma
przez vyrm » piątek 04 lutego 2011, 20:20
guzdziac55 napisał(a):po 1 obrocie szukasz słupków ta metoda jest po to aby dobrze zacząć manewr skrętu mniej wiecej aby zobaczyć te cholerne słupki w lusterku widzieć