przez piotrekbdg » czwartek 16 grudnia 2010, 22:18
przez satanistov » czwartek 16 grudnia 2010, 22:24
Gdyby czas na kursie spożytkowała na naukę jazdy a nie wykuwanie jakichś jednorazowych schematów obsługi kierownicy to efekt byłby na pewno ciekawszy
przez margaret » czwartek 16 grudnia 2010, 23:18
przez cman » czwartek 16 grudnia 2010, 23:32
satanistov napisał(a):Powiedzcie mi czym jest spowodowane takie parkowanie:
http://www.youtube.com/watch?v=7LZQ_O9K-Js
satanistov napisał(a):Powiedzcie mi czym jest spowodowane takie parkowanie:
http://www.youtube.com/watch?v=bR3S0-di ... re=related
margaret napisał(a):Jak ja bym sobie tym fordem pojechała "na wyczucie", to bym chyba zaliczyła wszystkie słupki po drodze.
margaret napisał(a):Prosty przykład - facet stracił prawko za jazdę po pijanemu, był kierowcą chyba już z 10 lat. Poleciał na egzamin, no bo przecież miał niemałe doświadczenie, co go tam mogło zaskoczyć. Okazało się, że na łuku sobie nie poradził! Zapewne setki razy wykonywał różne manewry cofania i jazdy tyłem...
przez satanistov » piątek 17 grudnia 2010, 00:32
A co to ma wspólnego z tematem?
przez piotrekbdg » piątek 17 grudnia 2010, 01:18
Tak sobie czytam co piszecie, i zgadzam się, że nie można uczyć się jazdy na pamięć. Ale egzamin to egzamin. Jak ja bym sobie tym fordem pojechała "na wyczucie", to bym chyba zaliczyła wszystkie słupki po drodze.
Zapewne setki razy wykonywał różne manewry cofania i jazdy tyłem, ale egzamin zdał dopiero wtedy, kiedy się dowiedział, że patrzenie na tyczki może być bardzo pomocne.
przez szerszon » piątek 17 grudnia 2010, 10:18
piotrekbdg napisał(a):...zabrakło umiejętności by te odstępstwa skontrować...
przez lith » piątek 17 grudnia 2010, 12:25
przez cman » piątek 17 grudnia 2010, 12:58
przez satanistov » piątek 17 grudnia 2010, 13:20
przez piotrekbdg » piątek 17 grudnia 2010, 13:29
przez satanistov » piątek 17 grudnia 2010, 13:33
przez szerszon » piątek 17 grudnia 2010, 13:53
przez satanistov » piątek 17 grudnia 2010, 13:54
Jeśli zauważy ,ze coś nie tak i rozumie jak pokręcić kierownicą , aby skorygować tor jazdy poprzez obserwację linii lub tyczek to nie ma problemu. Czuje bluesa.
przez piotrekbdg » piątek 17 grudnia 2010, 14:00
Jednak na egzaminie różnie bywa z pokonywaniem tego łuku na "czuja" dlatego czasem lepiej się wspomóc metodą.