Borys_q napisał(a):I tak ci potem powiedzą, że niezdali bo uczyli sie na dieslu a w wordzie była benzyna:)
A czy sam proces ruszania na dieslu rózni się od benzynowca?
przez athlon » wtorek 13 lipca 2010, 10:47
Borys_q napisał(a):I tak ci potem powiedzą, że niezdali bo uczyli sie na dieslu a w wordzie była benzyna:)
przez macnos » wtorek 13 lipca 2010, 11:04
athlon napisał(a):Borys_q napisał(a):I tak ci potem powiedzą, że niezdali bo uczyli sie na dieslu a w wordzie była benzyna:)
A czy sam proces ruszania na dieslu rózni się od benzynowca?
przez Borys_q » wtorek 13 lipca 2010, 11:06
przez qwer0 » wtorek 13 lipca 2010, 13:06
A pozatym tak różni sie i to znacznie.
przez studencik88 » wtorek 13 lipca 2010, 13:18
przez marcij » wtorek 13 lipca 2010, 14:07
przez lith » wtorek 13 lipca 2010, 15:24
przez piotrekbdg » wtorek 13 lipca 2010, 19:26
Co z tego, że nie odróżni diesla? Może sie poźniej okazać, że to co mu wychodziło przez 30h na dieslu na benzyniaku nie przejdzie.
przez DEXiu » wtorek 13 lipca 2010, 20:47
marcij napisał(a):Przeciętny kursant nie odróżnia benzyny od diesla.
przez lith » wtorek 13 lipca 2010, 23:36
przez ixi25 » środa 14 lipca 2010, 10:58
athlon napisał(a):Borys_q napisał(a):I tak ci potem powiedzą, że niezdali bo uczyli sie na dieslu a w wordzie była benzyna:)
A czy sam proces ruszania na dieslu rózni się od benzynowca?
przez Pinhead » środa 14 lipca 2010, 13:32
piotrekbdg napisał(a):Po tym co przeczytałem na forum ile osób rusza na samym sprzęgle bez dodatku gazu to po takiej transformacji mogłoby dojść do niemiłej niespodzianki już na placu manewrowym.
przez Borys_q » środa 14 lipca 2010, 20:37
Pinhead napisał(a):piotrekbdg napisał(a):Po tym co przeczytałem na forum ile osób rusza na samym sprzęgle bez dodatku gazu to po takiej transformacji mogłoby dojść do niemiłej niespodzianki już na placu manewrowym.
W tej kwestii to wina tylko i wyłącznie beznadziejnych instruktorów, cała reszta jest bez znaczenia.
przez cman » środa 14 lipca 2010, 20:58
Borys_q napisał(a):1 diesla trudniej zgasić bo ma inny przebieg krzywej momentu obrotowego.
przez qwer0 » środa 14 lipca 2010, 21:19
2 diesla słychać potem sie okazuje, że taki jeden z drugim nie wie kiedy zmieniąć biegi.
3 w benzynie trzeba utrzymywać wyższe obroty minimalne, raczej nie przejdzie dohamowanie do 20 na trójce i wznowienie jazdy bez redukcji.