 przez DjSpot » poniedziałek 10 maja 2010, 20:40
przez DjSpot » poniedziałek 10 maja 2010, 20:40 

 przez qwer0 » poniedziałek 10 maja 2010, 20:57
przez qwer0 » poniedziałek 10 maja 2010, 20:57 

 przez Borys_q » poniedziałek 10 maja 2010, 21:58
przez Borys_q » poniedziałek 10 maja 2010, 21:58 

 przez DjSpot » wtorek 11 maja 2010, 12:07
przez DjSpot » wtorek 11 maja 2010, 12:07 

 przez Pinhead » wtorek 11 maja 2010, 14:10
przez Pinhead » wtorek 11 maja 2010, 14:10 

 przez piotrekbdg » wtorek 11 maja 2010, 14:48
przez piotrekbdg » wtorek 11 maja 2010, 14:48 
Zadbanych Golfów II w wersjach GTi już praktycznie nie ma. To co zostało na rynku to szroty dobite przez "młodych gniewnych" co nimi jeździli. Do tego jeśli ten GTi jest w wersji 16V to montowanie do niego LPG jest proszeniem się o problemy.
 przez DjSpot » piątek 14 maja 2010, 18:47
przez DjSpot » piątek 14 maja 2010, 18:47 
Pinhead napisał(a):Zadbanych Golfów II w wersjach GTi już praktycznie nie ma. To co zostało na rynku to szroty dobite przez "młodych gniewnych" co nimi jeździli. Do tego jeśli ten GTi jest w wersji 16V to montowanie do niego LPG jest proszeniem się o problemy. Generalnie do silników na wtrysku mechanicznym nie montuje się LPG w ogóle jeśli komuś zależy na bezawaryjnej eksploatacji. I pytanie po co ci tak szybkie i niebezpieczne auto na początek ?

 przez Pinhead » piątek 14 maja 2010, 20:19
przez Pinhead » piątek 14 maja 2010, 20:19 

 przez ajatollah » piątek 14 maja 2010, 22:37
przez ajatollah » piątek 14 maja 2010, 22:37 
 przez mk61 » sobota 15 maja 2010, 07:53
przez mk61 » sobota 15 maja 2010, 07:53 
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.

 przez qwer0 » sobota 15 maja 2010, 11:26
przez qwer0 » sobota 15 maja 2010, 11:26 
świeże prawko + 1.8 = bankructwo na OC

 przez DjSpot » sobota 15 maja 2010, 15:53
przez DjSpot » sobota 15 maja 2010, 15:53 
modzel napisał(a):świeże prawko + 1.8 = bankructwo na OC


