przez DjSpot » poniedziałek 10 maja 2010, 20:40
przez qwer0 » poniedziałek 10 maja 2010, 20:57
przez Borys_q » poniedziałek 10 maja 2010, 21:58
przez DjSpot » wtorek 11 maja 2010, 12:07
przez Pinhead » wtorek 11 maja 2010, 14:10
przez piotrekbdg » wtorek 11 maja 2010, 14:48
Zadbanych Golfów II w wersjach GTi już praktycznie nie ma. To co zostało na rynku to szroty dobite przez "młodych gniewnych" co nimi jeździli. Do tego jeśli ten GTi jest w wersji 16V to montowanie do niego LPG jest proszeniem się o problemy.
przez DjSpot » piątek 14 maja 2010, 18:47
Pinhead napisał(a):Zadbanych Golfów II w wersjach GTi już praktycznie nie ma. To co zostało na rynku to szroty dobite przez "młodych gniewnych" co nimi jeździli. Do tego jeśli ten GTi jest w wersji 16V to montowanie do niego LPG jest proszeniem się o problemy. Generalnie do silników na wtrysku mechanicznym nie montuje się LPG w ogóle jeśli komuś zależy na bezawaryjnej eksploatacji. I pytanie po co ci tak szybkie i niebezpieczne auto na początek ?
przez Pinhead » piątek 14 maja 2010, 20:19
przez ajatollah » piątek 14 maja 2010, 22:37
przez mk61 » sobota 15 maja 2010, 07:53
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez qwer0 » sobota 15 maja 2010, 11:26
świeże prawko + 1.8 = bankructwo na OC
przez DjSpot » sobota 15 maja 2010, 15:53
modzel napisał(a):świeże prawko + 1.8 = bankructwo na OC