 przez tk421 » wtorek 04 maja 2010, 05:17
przez tk421 » wtorek 04 maja 2010, 05:17 
 przez arkadiuszw » wtorek 04 maja 2010, 07:17
przez arkadiuszw » wtorek 04 maja 2010, 07:17 
 przez WOJO » wtorek 04 maja 2010, 07:33
przez WOJO » wtorek 04 maja 2010, 07:33 
arkadiuszw napisał(a):W przeciwnym razie możemy łatwo stracić kontrolę nad pojazdem.
 przez barbra » wtorek 04 maja 2010, 07:56
przez barbra » wtorek 04 maja 2010, 07:56 
tk421 napisał(a):Czy można/powinno się wchodzić w zakręt na sprzęgle z dostosowaną prędkością (wczesniej wytraconą) czy na zredukowanym (lub nie) biegu...

 przez Borys_q » wtorek 04 maja 2010, 12:57
przez Borys_q » wtorek 04 maja 2010, 12:57 
W przeciwnym razie możemy łatwo stracić kontrolę nad pojazdem.
 przez Cyberix » wtorek 04 maja 2010, 13:55
przez Cyberix » wtorek 04 maja 2010, 13:55 
Zasieje ziarno niepewności. Mówisz o samochodach z napędem na przednią oś, tylną, czy generalizujesz?Borys_q napisał(a):Trzecia sprawa technika kierowania zaleca na przyczepnej nawieszchni przyśpieszać od połowy zakrętu żeby zacząć równoważyć malejącą siłe odśrodkową (niewiem dokładnie o co chodzi ale sprawdza się ) na ta okoliczności nalezało by wjechać na takim biegu w zakręt co by dało radę rozpocząć rozpędzanie jeszcze w zakręcie.

