Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez piotrekbdg » piątek 23 kwietnia 2010, 12:27
przez sjakubowski » piątek 23 kwietnia 2010, 13:26
Jeśli mamy być tacy szczegółowi to także nie piszesz prawdy ostatecznej:piotrekbdg napisał(a):Mówi nam że mamy zatrzymać się przed drogą z pierwszeństwem w taki sposób abyśmy mieli właściwy podgląd na drogę z pierwszeństwem przejazdu.
przez AbuseArt » piątek 23 kwietnia 2010, 15:41
Cyberix napisał(a):Nie przesadzam, jeśli zatrzyma się przed znakiem STOP w miejscu gdzie guzik będzie widać np. skrzyżowanie będzie zasłonięte przez zaparkowane samochody itp. to egzaminator może uznać to za błąd.
A gdyby później ruszył powoli i nie zatrzymał się ponownie w miejscu gdzie będzie już dobrze widać
Co do torów, G-3 lub G-4 wyznaczają miejsce zatrzymania...
Jeśli instruktor w OSK uczy, że należy się zatrzymywać przed znakiem to sorry ale nie powinien być instruktorem
a patrząc na inne wypowiedzi i pytania to albo kursant opuścił połowę zajęć z teorii albo OSK ma żenująco niski poziom nauczania.
przez piotrekbdg » piątek 23 kwietnia 2010, 15:51
Gdyby w egzaminie chodziło tylko o stosowanie się do przepisów, to byłoby łatwo. Wyjechałeś za znak stop = nie widzisz znaku stop = egzamin przerwany. Pewnie wygrałbyś odwołanie, ponieważ B20 nie określa miejsca zatrzymania. ale wygrane odwołanie to nie jest pocieszenie.
przez Cyberix » piątek 23 kwietnia 2010, 15:54
AbuseArt napisał(a):Cyberix napisał(a):Nie przesadzam, jeśli zatrzyma się przed znakiem STOP w miejscu gdzie guzik będzie widać np. skrzyżowanie będzie zasłonięte przez zaparkowane samochody itp. to egzaminator może uznać to za błąd.
Gdyby w egzaminie chodziło tylko o stosowanie się do przepisów, to byłoby łatwo. Wyjechałeś za znak stop = nie widzisz znaku stop = egzamin przerwany. Pewnie wygrałbyś odwołanie, ponieważ B20 nie określa miejsca zatrzymania. ale wygrane odwołanie to nie jest pocieszenie.A gdyby później ruszył powoli i nie zatrzymał się ponownie w miejscu gdzie będzie już dobrze widać
wystarczy powiedzieć egzaminatorowi ze nie będziesz jechać dalej, tylko masz zamiar zbliżyć się dwa metry. Zamiary egzaminowanego zarejestrowane są na taśmie.
AbuseArt napisał(a):Jeśli instruktor w OSK uczy, że należy się zatrzymywać przed znakiem to sorry ale nie powinien być instruktorem
Dobrze że instruktor OSK uczy, bo nie zda prawka ten kto zna przepisy, tylko ten, kto ma podejście do toku rozumienia egzaminatora.
przez AbuseArt » piątek 23 kwietnia 2010, 16:00
przez sjakubowski » piątek 23 kwietnia 2010, 16:04
Co rozumiesz pod pojęciem "przepisowa jazda".AbuseArt napisał(a):Z tym, że przepisowa jazda nie jest trudna.
przez mk61 » piątek 23 kwietnia 2010, 16:04
AbuseArt napisał(a): Jak ktoś jest dobrze wyszkolony i umie zdać egzamin,
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez AbuseArt » piątek 23 kwietnia 2010, 16:52
przez scorpio44 » piątek 23 kwietnia 2010, 20:14
przez AbuseArt » piątek 23 kwietnia 2010, 21:25
przez sjakubowski » piątek 23 kwietnia 2010, 22:11
Ech... i znów to samo - wykorzystywanie przez egzaminatorów niewiedzy zdających...AbuseArt napisał(a):Jedna z osób z mojego OSK oblała właśnie w ten sposób - powód - wymuszenie pierwszeństwa.
przez piotrekbdg » piątek 23 kwietnia 2010, 22:17
przez AbuseArt » sobota 24 kwietnia 2010, 00:20
przez piotrekbdg » sobota 24 kwietnia 2010, 09:04
Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy to precedens. Na wszelki wypadek najlepiej iść dobrze znając przepisy i w razie potrzeby walczyć o swoje, mówić egzaminatorowi wcześniej co ma się zamiar zrobić.