Praktyczny Egzamin Weryfikacyjny Częstochowa 20-21.02.2010

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

odp

Postprzez rusel » poniedziałek 15 marca 2010, 19:58

dyspozycje egzaminatora muszą być zgodne z przepisami BRD, oczywiscie mozna dywagowac na temat hamowania awaryjnego ktore moze miec miejsce w niespodziewanych okolicznosciach ale osobiscie odradzilbym takiego manewru nawet jesli jakas komisja w jakims miescie nie czepiala sie z tego powodu
Avatar użytkownika
rusel
 
Posty: 4301
Dołączył(a): wtorek 25 listopada 2008, 11:16

Postprzez BlueDevil » poniedziałek 15 marca 2010, 20:29

sorry pomylka, na zakacie postoju na zuzlowej w czestochowie
Avatar użytkownika
BlueDevil
 
Posty: 462
Dołączył(a): środa 13 stycznia 2010, 23:42
Lokalizacja: Miasto Jedno Na Sto

Postprzez Amadeus » środa 17 marca 2010, 14:06

No to pomęczę jeszcze troszke.

Czy wykonanie hamowania awaryjnego zaraz po wyjeździe z ośrodka (z bramy w lewo) jest dobrym pomysłem?
Amadeus
 
Posty: 26
Dołączył(a): czwartek 11 marca 2010, 16:23

Postprzez BlueDevil » środa 17 marca 2010, 15:00

wszytsko zgodne z przepisami jest dobrym pomyslem, ja z wordu jechalem w prawo, na koncu zawracanie, po drodze parkowanie i jeszcze mozna tam dorzucic hamowanie awaryjne, 100m od word masz juz wyjazd z obiektu, jazda dwukierunkowa bez pasow, zawracanie, hamowanie, parkowanie a minely 3 minuty :D
Avatar użytkownika
BlueDevil
 
Posty: 462
Dołączył(a): środa 13 stycznia 2010, 23:42
Lokalizacja: Miasto Jedno Na Sto

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości