Dojazd do skrzyżowania na luzie

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 15:50

Zawsze jeżdżę na luzie do skrzyżowań, czasem na prostej jak się rozpędzę to też wbijam na luz, co prawda na kursie instruktor by zabił za takie coś:) nie wiem mi w primerze jeszcze nigdy nie zgasł, ale w polonezie tak, brat mi powiedział, że w niektórych autach na luzie można jeździć przy obrotach 3 tys, bo przy mniejszych gaśnie silnik...
no jazda na luzie jest niebezpieczna ale tylko jak się nie myśli...
Iv_88
 
Posty: 10
Dołączył(a): wtorek 09 lutego 2010, 18:32
Lokalizacja: Książ Wielki

Postprzez bahnhof » czwartek 11 lutego 2010, 15:55

a jak chcesz mając auto na luzie mieć 3 tys. obrotów?
bahnhof
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota 04 lipca 2009, 14:16

Postprzez cman » czwartek 11 lutego 2010, 16:13

Dodając gazu?
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 17:32

chodzi o to, że zanim wrzucisz na luz musisz mieć na biegu minimum 3 tys obrotów.
Iv_88
 
Posty: 10
Dołączył(a): wtorek 09 lutego 2010, 18:32
Lokalizacja: Książ Wielki

Postprzez qwer0 » czwartek 11 lutego 2010, 17:46

A skad takie teorie? :P

Nie spotkalem sie jeszcze z autem, ktoremu gasnie silnik gdy na biegu jalowym ma ponizej 3tysi. Jesli sie tak dzieje, to ewidentnie jest to zwiazane z awaria, bo nie jest to normalne.
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Iv_88 » czwartek 11 lutego 2010, 17:53

mój brat mi powiedział jak jeździć tym autem żeby nie zgasł, czy awaria to nie wydaje mi się, bo ten typ tak miał od zawsze... nie pytałam dlaczego...
Iv_88
 
Posty: 10
Dołączył(a): wtorek 09 lutego 2010, 18:32
Lokalizacja: Książ Wielki

Postprzez bahnhof » czwartek 11 lutego 2010, 18:05

cman napisał(a):Dodając gazu?

no tak, z tym że jaki to ma sens ?
bahnhof
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota 04 lipca 2009, 14:16

Postprzez qwer0 » czwartek 11 lutego 2010, 18:11

czy awaria to nie wydaje mi się, bo ten typ tak miał od zawsze... nie pytałam dlaczego...

A moj od nowosci mial w jednym kole mniej powietrza - znaczy sie, ze tak ma byc?
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez bruno666 » czwartek 11 lutego 2010, 19:00

Borys_q napisał(a):inna sprawa czy powinno sie tak robić, istnieje ryzyka, przeskoczenia paska rozrządu przy szarpnięciu podobno

Jakim szarpnięciu?



"Coś tam słyszałem, coś tam mi się wydaje, a tak naprawdę wiem tyko tyle, że samochód jedzie dlatego, że naciskam gaz"
...
bruno666
 
Posty: 886
Dołączył(a): czwartek 07 września 2006, 23:01

Postprzez cman » czwartek 11 lutego 2010, 19:36

bahnhof napisał(a):no tak, z tym że jaki to ma sens ?

Nie wiem jaki sens, bo nie ja to napisałem. Ja napisałem tylko, jak mieć 3 tys. obr/min na luzie.
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości