przez myra_45 » wtorek 12 stycznia 2010, 12:33
przez Borys_q » wtorek 12 stycznia 2010, 12:40
przez myra_45 » wtorek 12 stycznia 2010, 12:42
przez Borys_q » wtorek 12 stycznia 2010, 12:45
przez myra_45 » wtorek 12 stycznia 2010, 12:50
przez cman » wtorek 12 stycznia 2010, 12:58
przez mk61 » wtorek 12 stycznia 2010, 12:58
Borys_q napisał(a):w oplu np nie zaleca się zostawiania na wstecznym bo pada czujnik biegu wstecznego i światełka cofana przestają się swiecic
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez mk61 » wtorek 12 stycznia 2010, 13:23
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez mk61 » wtorek 12 stycznia 2010, 13:33
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez Borys_q » wtorek 12 stycznia 2010, 13:40
przez cman » wtorek 12 stycznia 2010, 13:45
mk61 napisał(a):Nie ma szans zjechać. Musiałaby to być wielka siła, żeby do tego doszło. Dokładnie nie powiem, bo po 1 super-mechaniorem nie jestem, a po 2, nie wiem jak to w słowa ubrać. Spróbuj zostawić samochód na 1, lub 2 biegu i pchnij go do tyłu. Mniej, więcej taki sam efekt.
przez ks-rider » wtorek 12 stycznia 2010, 15:56
cman napisał(a):No bo to zasadniczo nie ma znaczenia. Jedynie takie, że jedynka jest zazwyczaj krótsza od wstecznego, więc "trzyma" mocniej.
przez tiromaniak » wtorek 12 stycznia 2010, 16:00