Pierwsze hamowanie awaryjne...

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Postprzez vonBraun » wtorek 08 grudnia 2009, 01:28

Nie wytrzymałem i sprawdziłem:

Tył:
Obrazek
Przód:
Obrazek

Niestety.
To z tyłu w istocie bardziej kojarzy się z bębnem a to z przodu z tarczą. I co teraz? Mam ten tył wymienic na tarcze, i ile zabulę???

pozdrawiam
vonBraun

post edytowany przez moderatora (regulamin, pkt 8.)
Suzuki Grand Vitara 1.6, 3D, rok 2000
Prawko od 28.09.2009/po drugim podejściu- nie liczę pomylonego terminu/. Autko (pierwsze w życiu) od 26.10.2009
Avatar użytkownika
vonBraun
 
Posty: 182
Dołączył(a): środa 29 lipca 2009, 12:35

Postprzez Xsystoff » wtorek 08 grudnia 2009, 01:31

GV Mk1 1.6 ma z tylu bebny, co mnie jakos nie dziwi, bo osiagi sa slabiutkie.
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mk61 » wtorek 08 grudnia 2009, 01:32

Nie masz wymieniać. A BOReK ma Hondę, a w nich technologia szła bardzo szybko. :) Poproś tylko mechanika o sprawdzenie stanu bębnów i szczęk. I bardzo dobrze Ci się kojarzy. Z przodu masz hamulce tarczowe, a z tyłu bębnowe.
Pozdrawiam. Marcin.
All Rights Reserved. Ÿ
Nobody is perfect. I am nobody.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
Avatar użytkownika
mk61
 
Posty: 2850
Dołączył(a): środa 09 kwietnia 2008, 14:09
Lokalizacja: Gdziekolwiek

Postprzez vonBraun » wtorek 08 grudnia 2009, 01:36

mk61 napisał(a):Nie masz wymieniać. A BOReK ma Hondę, a w nich technologia szła bardzo szybko. :) Poproś tylko mechanika o sprawdzenie stanu bębnów i szczęk. I bardzo dobrze Ci się kojarzy. Z przodu masz hamulce tarczowe, a z tyłu bębnowe.

Sprawdził. Jest OK

Xsystoff napisał(a):GV Mk1 1.6 ma z tylu bebny, co mnie jakos nie dziwi, bo osiagi sa slabiutkie.


Zalety mojej ukochanej Suzi nie polegają na szybkości i przyśpieszeniach ;-)

vB
Suzuki Grand Vitara 1.6, 3D, rok 2000
Prawko od 28.09.2009/po drugim podejściu- nie liczę pomylonego terminu/. Autko (pierwsze w życiu) od 26.10.2009
Avatar użytkownika
vonBraun
 
Posty: 182
Dołączył(a): środa 29 lipca 2009, 12:35

Postprzez sjakubowski » wtorek 08 grudnia 2009, 02:02

annubis17 napisał(a):Lepiej czekać niż ryzykować, potem sa tego takie skutki.


Ostatnio usłyszałem taki tekst:
Lepiej kilka minut za późno, niż kilka lat za wcześnie...

Myślę, że to wszystko w tym temacie... Ustawiam go w opisie :)

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
sjakubowski
 
Posty: 821
Dołączył(a): piątek 25 września 2009, 14:24
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Xsystoff » wtorek 08 grudnia 2009, 16:26

vonBraun napisał(a):Zalety mojej ukochanej Suzi nie polegają na szybkości i przyśpieszeniach ;-)

Dlatego wlasnie nie potrzebuje lepszych hamulcow z tylu, bo nie byla projektowana z mysla o sciganiu czy autostradowych przelotach polegajacych na 200-120-200-120 :wink:
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez BOReK » wtorek 08 grudnia 2009, 20:38

Jeśli naprawdę bardzo chcesz, masz dużo czasu i w jakiejś wersji tego pojazdu byłu tarcze z tyłu, to zawsze możesz pobawić się w zamianę na hamulce tarczowe. Szczerze jednak nie widzę takiej potrzeby. ;)
Avatar użytkownika
BOReK
 
Posty: 3051
Dołączył(a): niedziela 25 lutego 2007, 13:02

Postprzez miciu10 » środa 09 grudnia 2009, 10:01

Znam to skrzyżowanie - często wjeżdżam na Potokową jadąc skrótem przez Ogrodową i naprawdę radzę pojechać prawie do końca - do miejsca, w którym pojawia się dodatkowy pas do skrętu w lewo i tam próbować się wbijać.

Ci z lewego pasa (bardziej kumaci) zazwyczaj wjeżdżają właśnie na ten pojawiający się pas (choć parę razy spotkałem się, że był on niemal na całej długości pusty :evil: ), ponadto prawy pas porusza się szybciej ze względu na to, że wielu kierowcom nie starcza cierpliwości i wbijają się na lewy za szybko. Jeśli ktoś Ci zacznie trąbić, olej go - zazwyczaj chce się wbić przed wszystkich na samym końcu.

Czytałem, że na tym skrzyżowaniu ma się zmienić organizacja ruchu w ten sposób, że ten dodatkowy lewoskręt zostanie połączony z lewym pasem, prawy pas wyprowadzi nas na obecny środkowy, a jako nowy pas pojawi się prawoskręt.
miciu10
 
Posty: 86
Dołączył(a): piątek 05 grudnia 2008, 13:14

Postprzez vonBraun » środa 09 grudnia 2009, 22:59

miciu10 napisał(a):Znam to skrzyżowanie - często wjeżdżam na Potokową jadąc skrótem przez Ogrodową i naprawdę radzę pojechać prawie do końca - do miejsca, w którym pojawia się dodatkowy pas do skrętu w lewo i tam próbować się wbijać.

/.../ ponadto prawy pas porusza się szybciej ze względu na to, że wielu kierowcom nie starcza cierpliwości i wbijają się na lewy za szybko. Jeśli ktoś Ci zacznie trąbić, olej go - zazwyczaj chce się wbić przed wszystkich na samym końcu.

Hehe, przetestuje to, chyba stałem się już wystarczająco bezczelny ;-)
Jak nie to wyląduje na skręcie w prawo na Słowackiego ;-))


miciu10 napisał(a):Czytałem, że na tym skrzyżowaniu ma się zmienić organizacja ruchu w ten sposób, że ten dodatkowy lewoskręt zostanie połączony z lewym pasem, prawy pas wyprowadzi nas na obecny środkowy, a jako nowy pas pojawi się prawoskręt.


To by załatwiło sprawę. Tyle że chyba powstanie nowy problem wynikający z połączenia jakiś spośród trzech pasów, bo na rondzie pasów nie przybędzie od tego,

Pozdrawiam
vonBraun
Suzuki Grand Vitara 1.6, 3D, rok 2000
Prawko od 28.09.2009/po drugim podejściu- nie liczę pomylonego terminu/. Autko (pierwsze w życiu) od 26.10.2009
Avatar użytkownika
vonBraun
 
Posty: 182
Dołączył(a): środa 29 lipca 2009, 12:35

Poprzednia strona

Powrót do Sytuacje na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 48 gości