sterciu napisał(a):(czyli grubości okładzin - jezeli jest ich mniej to więcej płynu wciskane jest w docisk i pedał bierze nizej)
???
przez cman » niedziela 01 listopada 2009, 21:28
sterciu napisał(a):(czyli grubości okładzin - jezeli jest ich mniej to więcej płynu wciskane jest w docisk i pedał bierze nizej)
przez Razor1990 » niedziela 01 listopada 2009, 21:39
przez sterciu » niedziela 01 listopada 2009, 21:43
cman napisał(a):sterciu napisał(a):(czyli grubości okładzin - jezeli jest ich mniej to więcej płynu wciskane jest w docisk i pedał bierze nizej)
???
przez cman » niedziela 01 listopada 2009, 23:14
sterciu napisał(a):chodzi o to ze jak mamy juz troche bardziej uklad wyeksplatowany , okładziny cierne na klockach wytarte prawie do blachy , tarcze tez grubością którym blizej do zyletek jest , w wielu autach tez spada i wydajnośc pompy hamulcowej z wiekiem , wtedy przy wciskaniu pedalu hamulca wiecej płynu podawane jest ze zbiorniczka płynu hamulcowego do układu i pedal hamulca niżej zaczyna brać w pierwszym momencie.
przez sterciu » poniedziałek 02 listopada 2009, 00:44
cman napisał(a):sterciu napisał(a):chodzi o to ze jak mamy juz troche bardziej uklad wyeksplatowany , okładziny cierne na klockach wytarte prawie do blachy , tarcze tez grubością którym blizej do zyletek jest , w wielu autach tez spada i wydajnośc pompy hamulcowej z wiekiem , wtedy przy wciskaniu pedalu hamulca wiecej płynu podawane jest ze zbiorniczka płynu hamulcowego do układu i pedal hamulca niżej zaczyna brać w pierwszym momencie.
Co do wyeksploatowanej pompy hamulcowej to się zgodzę, ale przecież grubość tarcz czy klocków nie ma na to żadnego wpływu, no bo właśnie po to jest zbiorniczek z płynem hamulcowym.
przez BOReK » poniedziałek 02 listopada 2009, 02:48