 przez sauricularis » sobota 27 września 2008, 16:11
przez sauricularis » sobota 27 września 2008, 16:11 
 przez cman » sobota 27 września 2008, 17:13
przez cman » sobota 27 września 2008, 17:13 
 przez sauricularis » sobota 27 września 2008, 18:01
przez sauricularis » sobota 27 września 2008, 18:01 
 przez Rafix » sobota 27 września 2008, 18:11
przez Rafix » sobota 27 września 2008, 18:11 
 przez sauricularis » niedziela 28 września 2008, 17:45
przez sauricularis » niedziela 28 września 2008, 17:45 
 przez etho85 » niedziela 28 września 2008, 18:36
przez etho85 » niedziela 28 września 2008, 18:36 
 przez cman » niedziela 28 września 2008, 18:56
przez cman » niedziela 28 września 2008, 18:56 
 przez Flisak » niedziela 28 września 2008, 19:54
przez Flisak » niedziela 28 września 2008, 19:54 

 przez Pinhead » poniedziałek 29 września 2008, 08:45
przez Pinhead » poniedziałek 29 września 2008, 08:45 
etho85 napisał(a):Prawda jest taka że w autach małolitrażowych biegi zmienia się szybciej i między innymi przez to dłużej się rozpędza niż auta o większej mocy i basta!!!

 przez coen » poniedziałek 29 września 2008, 11:20
przez coen » poniedziałek 29 września 2008, 11:20 
 przez etho85 » poniedziałek 29 września 2008, 17:57
przez etho85 » poniedziałek 29 września 2008, 17:57 
 przez Rafix » poniedziałek 29 września 2008, 21:54
przez Rafix » poniedziałek 29 września 2008, 21:54 
 przez etho85 » wtorek 30 września 2008, 13:05
przez etho85 » wtorek 30 września 2008, 13:05 
 przez Pinhead » wtorek 30 września 2008, 13:31
przez Pinhead » wtorek 30 września 2008, 13:31 

 przez borowko » piątek 14 listopada 2008, 21:26
przez borowko » piątek 14 listopada 2008, 21:26 

