Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez tristan » środa 10 września 2008, 23:37
przez bruno666 » środa 10 września 2008, 23:44
tristan napisał(a):Twierdzisz, że jazda wokoło to skręt w lewo i należy migać?
tristan napisał(a):Interpretacja z jazdą na wprost jest logiczna i spójna i rozwiązuje większość problemów.
przez pucek8 » środa 10 września 2008, 23:49
dylek napisał(a):Dla lepszego wyobrażenia sobie sytuacji wystarczy pomyśleć, że Kościuszki w prawo, prawa nitka Wrocławskiej prosto, lewa nitka w lewo, Głogowska to zawracanie....
bruno666 napisał(a):Pozdrowienia dla drogowców z Ostrowa.
przez tristan » czwartek 11 września 2008, 00:02
bruno666 napisał(a):tristan napisał(a):Twierdzisz, że jazda wokoło to skręt w lewo i należy migać?
Nie napisałem tak.
bruno666 napisał(a):tristan napisał(a):Interpretacja z jazdą na wprost jest logiczna i spójna i rozwiązuje większość problemów.
Owszem, ale dla określonego typu rond.
bruno666 napisał(a):"Domalowałem" znak C-12:
przez pucek8 » czwartek 11 września 2008, 00:07
przez bruno666 » czwartek 11 września 2008, 00:18
tristan napisał(a):Być może są z rzadka inne, ale rozpoczynające ten wątek do nich nie należy.
tristan napisał(a):A reszta jest taka jak na rysunku?
pucek8 napisał(a):Da się coś tu zrobić?
przez pucek8 » czwartek 11 września 2008, 00:27
przez kopan » czwartek 11 września 2008, 02:10
przez tristan » czwartek 11 września 2008, 07:57
przez bruno666 » czwartek 11 września 2008, 09:09
tristan napisał(a):A różnistość kształtów rond: i właśnie o to chodzi, żeby niezależnie od ukształtowania jeździć jasno i zrozumiale.
przez tristan » czwartek 11 września 2008, 12:29
bruno666 napisał(a):tristan napisał(a):A różnistość kształtów rond: i właśnie o to chodzi, żeby niezależnie od ukształtowania jeździć jasno i zrozumiale.
Nie. Chodzi o to, żeby niezależnie od warunków ronda kształtować jednolicie.
bruno666 napisał(a):Moja prosta przeróbka wydaje się rozwiązać większość problemów, choć musiałbym najpierw rondo zobaczyć w rzeczywistości i przede wszystkim przeanalizować ruch na różnych wlotach.
przez bruno666 » czwartek 11 września 2008, 15:39
przez pucek8 » czwartek 11 września 2008, 18:00
przez kopan » sobota 13 września 2008, 15:37
tristan napisał(a):Powołuje się na prawo niemieckie, bo jest ono lepsze, a do tego niesprzeczne z naszym. Tylko, że w naszym nie ma wprost powiedziane, a jedynie wynika z logiki.
A różnistość kształtów rond: i właśnie o to chodzi, żeby niezależnie od ukształtowania jeździć jasno i zrozumiale. Jeżeli są ładnie powyprowadzane pasy, kierunki itepe --- problemu i tak nie ma. A jak nie są, to wtedy interpretować rondo jak jazdę na wprost. I już. 100 problemów znika.