przez wojtas_vip » piątek 01 lutego 2008, 21:11
przez tom9 » piątek 01 lutego 2008, 21:53
wojtas_vip napisał(a):A.D. 1 według mnie lepiej trzymac na biegu oznacza to że jesteś przygotowany do ruszenia. - tak mnie istruktor uczył i tak też robiłem na egzaminie
przez Popielaty » piątek 01 lutego 2008, 22:36
przez Driver'ka » piątek 01 lutego 2008, 23:13
przez nessa » sobota 02 lutego 2008, 20:31
przez Popielaty » sobota 02 lutego 2008, 22:12
przez cman » sobota 02 lutego 2008, 22:20
Popielaty napisał(a):Powiedziała mi również iż w wypadku ewentualnego potrącenia pieszego przez inny samochód w/w pieszy może powiedzieć iż to przez nas, ponieważ pokazaliśmy mu że może przechodzić i wprowadziliśmy go w błąd.
przez Popielaty » sobota 02 lutego 2008, 22:30
przez nessa » sobota 02 lutego 2008, 23:41
przez sp4xkp » niedziela 03 lutego 2008, 18:47
Popielaty napisał(a):Też jestem tego zdania iż jak stoimy na czerwonym to dajemy na luz i czekamy zapali się pomarańczowe to wtedy sprzęgło i pierwszy bieg i jedziemy. Ja podczas egzaminu na każdym czerwonym wrzucałem na luz / tak zresztą uczył mnie instruktor / i pan egzaminator nic nie mówił.
przez Ad_aM » niedziela 03 lutego 2008, 18:56
przez sp4xkp » niedziela 03 lutego 2008, 19:44
przez jamnik » niedziela 03 lutego 2008, 20:08
przez cman » niedziela 03 lutego 2008, 20:19
przez tom9 » niedziela 03 lutego 2008, 20:26
Natomiast kompletnie nie rozumiem pomyslu z luzem+zaciagnietym recznym na swiatlach.. Tak jakby nie mozna trzymac nogi na hamulcu (nie wciskac do podlogi, tylko troche).