fajna metoda na ruszanie pod gorke :)

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez Ad_aM » piątek 16 lutego 2007, 19:19

Na górce masz dwie próby :wink:

P.S.

Jak jeździsz to chyba z tatą :wink:
Kat. B 21 IV 2006 -> Zdane za pierwszym podejściem :)
Kat. C -> może zrobię? :)

Daewoo Nexia :)
Ad_aM
 
Posty: 851
Dołączył(a): piątek 21 kwietnia 2006, 15:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez madzior_ka » sobota 17 lutego 2007, 13:53

Jak jeździsz to chyba z tatą

jasne, sorry za głupi błąd, ale po naczytaniu sie osdtatnio wypracowań c takimi bykami samemu można zgłupieć i jakoś bez zastanowienia ot napisalam:)

a ja mam inne pytanie ale też odnośnie górki bo nie ma sensu nowego tematu zakłądac, jak sie ma silnik 16-sto zaworowy do 8-smio zaworowego jeśli chodzi o ruszanie pod górke? Bo pamiętam ż na kursie szło mi dobrze ruszanie i ne miałam problemów, a tutaj tata przy nauce Astra cały czas mi mówi, że gaśnie mi dlatego bo za mało gazu i za niskie obroty (w koncu sie nauczyłam, ale napewno jest mi trudniej) a dzisiaj po namysle, powiedział, że może dlatego ze właśnie Astra ma inny silnik niż Corsa czy Punto i dlatego 16-sto zaworowy wymaga wyższych obrotów i dodania wiecej gazu przy ruszaniu - chcałam się zapytać ile w tym prawdy, tzn w tym że mojoe poczatkowe trudności przy ruszaniu Astrą mogły być spowodowane innym silnikiem, czy rzczuwiście jest róznica w ruszaniu tymi dwoma typami silników aż taka by jedym czło mi bez myslenia ok a drugim zdarza się ze autko gasnie (na kursie mi nigdy Corsa czy PUnto nie zgasło na górce,),m pytam z ciekawości bo nie wiem czy jestem tak genialna że sie tego oduczyłąm czy tez ze jednak to jest różnica - z góry dzieki:)
madzior_ka
 
Posty: 70
Dołączył(a): czwartek 01 lutego 2007, 00:37

Postprzez Ad_aM » sobota 17 lutego 2007, 14:07

Każdy silnik.. ba każde auto trochę inaczej reaguje w takich sytuacjach. Dwa te same modele z takim samym silnikiem, mogą mieć różne momenty kiedy sprzęgło "bierze". Więc co tu dopiero mówić o różnych samochodach :wink:
Jedne silniki przy niskich obrotach mają swoją maksymalną moc, a niektóre trzeba kręcić jak mikserki :wink:
Kat. B 21 IV 2006 -> Zdane za pierwszym podejściem :)
Kat. C -> może zrobię? :)

Daewoo Nexia :)
Ad_aM
 
Posty: 851
Dołączył(a): piątek 21 kwietnia 2006, 15:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez invx » sobota 17 lutego 2007, 15:17

silnik 16 zaworowy jest bardziej elastyczny - osiaga ta sama moc co 8 zaworowy przy nizszych obrotach.

jak sie ma silnik do rusznia pod gorke - zalezy:
- z jednej strony mocniejszym latwiej bo niezgasnie
- z drugiej latwiej ruszyc z piskiem i latwiej bedzie "wył"
invx
 
Posty: 495
Dołączył(a): poniedziałek 17 lipca 2006, 20:40

Postprzez madzior_ka » niedziela 18 lutego 2007, 11:56

heh, dzieki, coś w tym jednak jest, wczoraj jeżdziłam Unem mamy i w ogóle nie zastanawiajac się nad rudzaniem szło mi super ani razu mi nie zgasł, a potem nawet ruszałam pod dość dużą górkę bez ręcznego i nie było większycxh problemów....
madzior_ka
 
Posty: 70
Dołączył(a): czwartek 01 lutego 2007, 00:37

Poprzednia strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości