przez ślepowron » czwartek 07 września 2006, 18:07 
przez Zico » piątek 08 września 2006, 08:33 
przez ślepowron » piątek 08 września 2006, 17:04 
przez jjaacc » sobota 09 września 2006, 11:52 
przez Grzegorz » sobota 09 września 2006, 14:06 
przez jjaacc » sobota 09 września 2006, 14:19 
przez ślepowron » niedziela 10 września 2006, 12:42 
przez jjaacc » niedziela 10 września 2006, 14:19 
przez Gaudzis » niedziela 10 września 2006, 20:02 
jjaacc napisał(a):Ale jak skorzystać z art. 22 skoro opcja nie dojeżdżania do lewy krawędzi wiąże się z: przejechaniem linii ciągłej, podwójnej ciągłej, lub bezpośrednim zagrożeniem w ruchu?
A może zdający mając na uwadze możliwość złamania zapisów artykułu, powinien odmówić wykonania manewru? I skręcić tam gdzie będzie to możliwe i nie pociągnie za sobą takich wątpliwości. Tylko czy wtedy nie zostanie to potraktowane jako niewykonanie polecenia. Jak by na to nie patrzeć i tak kicha.
przez ślepowron » poniedziałek 11 września 2006, 17:18 
przez jjaacc » poniedziałek 11 września 2006, 21:00 
przez Tomek_ » poniedziałek 11 września 2006, 23:22 
jjaacc napisał(a): czyli bierze górę nad art., 22, co potwierdzają również testy egzaminacyjne (może ktoś odnajdzie i wstawi fotkę). Jest przedstawiony ciągnik z naczepą, na prawym pasie, z lewej ma ciągłą i z odpowiedzi wynika, że nie może skręcić w prawo bo już jest za ciągłą i powianiem jechać prosto.

przez ślepowron » wtorek 12 września 2006, 16:30 
przez zbla » wtorek 12 września 2006, 18:13 
przez jjaacc » wtorek 12 września 2006, 20:25 
