Jak napisac pismo do urzedu miasta w sprawie Prawka

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Jak napisac pismo do urzedu miasta w sprawie Prawka

Postprzez eskimosek » środa 10 maja 2006, 21:57

Mam nastepujacy problem a konkretnie chodzi o to ze jakis czas temu zaczelem prawko <2 lata temu> i nie skonczylem
I o ile dobze zostalem poinformowany to papiery z osrodka egzaminacyjnego zostalu przeniosione do archiwum urzedu miasta do spraw komunikacyjnych czy jakos tak
I chcialem sie zapytac czy ktos wie moze jak powinno wygladac pismo ktore sie sklada wlasnie do urzedu aby papiery zostaly spowrotem przeniesione do osrodka
Dzieki i Pozdrawiam :d
eskimosek
 
Posty: 1
Dołączył(a): środa 10 maja 2006, 20:48

Postprzez ella » środa 10 maja 2006, 23:05

Przeciez to nie musi być podanie na całą stronę :lol:

Podanie kierujesz do Wydziału Komunikacji.

Piszesz swoje dane i jedno zdanie "Proszę o przesłanie moich dokumentów do WORD .....(tu podajesz adres wordu).... w celu odbycia egzaminu na prawo jazdy".

Ot i wszystko :P
A w razie czego kobitki w okienku (jak będą miały dobry humor :wink: ) pomogą ci. A może tam mają jeszcze jakieś specjalne druczki?
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości