Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez zig-zag » niedziela 15 stycznia 2006, 20:07
przez ogla » niedziela 15 stycznia 2006, 20:32
przez wiruswww » niedziela 15 stycznia 2006, 20:46
przez zig-zag » niedziela 15 stycznia 2006, 21:11
przez wiruswww » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:12
przez scorpio44 » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:18
przez wiruswww » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:19
przez scorpio44 » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:21
wiruswww napisał(a):łapiesz za słowka Scorpio ;) czepiasz sie :)
przez Baran » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:36
scorpio44 napisał(a):Skoro krzyż "wyznacza miejsce zatrzymania", to moim zdaniem zgodnie z przepisami nie trzeba zatrzymywać się przed krzyżem, ale na jego wysokości.
przez wiruswww » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:36
przez scorpio44 » poniedziałek 16 stycznia 2006, 00:47
Baran napisał(a):scorpio44 napisał(a):Skoro krzyż "wyznacza miejsce zatrzymania", to moim zdaniem zgodnie z przepisami nie trzeba zatrzymywać się przed krzyżem, ale na jego wysokości.
No zgodnie z prawem. Ale niestety sporo jest przejazdów kolejowych, gdzie stając w wyznaczonym miejscu nic nie widać. M.in. na głównej stronie Prawo Jazdy był artykuł (ale chyba skądś przekierowany) o źle oznaczonych przejazdach i zgłaszaniu ich do redakcji.
wiruswww napisał(a):A łapanie za słowka? tez sprawa dysusyjna w zasadzie zalezna od tego jest interpretowane na wysokosci a jak przed tak wiec jedni mogą zrozumiec jako łapanie inni jako nie łapanie.
No a podsumowując: czy jest sens denerwowac sie o takie coś?
przez ella » poniedziałek 16 stycznia 2006, 12:44
scorpio44 napisał(a):Skoro krzyż "wyznacza miejsce zatrzymania", to moim zdaniem zgodnie z przepisami nie trzeba zatrzymywać się przed krzyżem, ale na jego wysokości.
przez kopan » wtorek 17 stycznia 2006, 09:39
przez scorpio44 » wtorek 17 stycznia 2006, 12:48
kopan napisał(a):To samo tyczy linii warunkowego i bezwarunkowego zatrzymania według przepisów można zatrzymać się jak się chce.
przez Agawa » wtorek 17 stycznia 2006, 14:44