przez jimorrison » środa 14 grudnia 2005, 09:31
przez Agawa » środa 14 grudnia 2005, 09:35
jimorrison napisał(a):agawa nie czepiaj sie. dziewczyna po prostu lubi samocody 8)
przez bialy » środa 14 grudnia 2005, 18:01
mysza04 napisał(a): :arrow: Toyota Lad Crouzer ( nie znam pojemnosci :) )
przez xtek » środa 14 grudnia 2005, 19:07
mysza04 napisał(a):Prawko mam niecaly tydzien ale wczesniej jezdzilam ( od 1996 :P )
przez scorpio44 » środa 14 grudnia 2005, 19:49
xtek napisał(a):mysza04 napisał(a):Prawko mam niecaly tydzien ale wczesniej jezdzilam ( od 1996 :P )
Bez prawa jazdy??? Az strach ze tacy ludzie sa na drogach...no chyba ze jezdzilas po swoim podworku.
przez BeniaMinek » czwartek 15 grudnia 2005, 18:18
przez mazak » piątek 16 grudnia 2005, 01:09
przez Thomasso » piątek 16 grudnia 2005, 09:59
mazak napisał(a): OPEL Omega 3,0 V6 silnik, 220 KM, automat, silnik ze stałym wałkiem rozrządu wykonany na zamówienie LOTUS. Tylko 20 tys. takich samochodów wyprodukowano.
przez bialy » piątek 16 grudnia 2005, 18:26
mazak napisał(a):FIAT Ritmo cosfworth
przez mazak » piątek 16 grudnia 2005, 23:56
Nie przyjacielu - kiedyś dawno dawno temu fiat wraz z seatem mieli podpisaną umowę (obecnie istnieje hybryda seata i vw). Seat ibiza była wyposażona w silnik produkowany przez porshe (tak tak 8) ) A fiat ritmo produkowny był z silnikiem cosforth (napęd na cztery koła i silnik produkowany przez f-mę cosworth). Wejdź na stronkę :http://www.cosworth-technology.co.uk/700_information/721_history3.htm poza tym silniki cosworth zostały docenione dopiero po montażu w fordzie - stąd kojarzy się ta nazwa - z fordem. Tak przy okazji cosworth - produkował części silnika i silniki dla opla jak i mercedesa 8)FIAT Ritmo cosfworth a to co za cudo jakiś swap Z sierry, escorta
to są parametry silnika bez przeróbek - zapytam mojego kumpla co w nim zrobił i podam później na forum. Wiem na pewno, że miał stożkowy filtr powietrza i strumienicę zamiast katalizatora. Kumpel mi go rasował.A tak swoją drogą to ten Ford Scorpio mazaka musiał mieć nielicho "dłubnięty" silnik skoro rozpędzał się do 300 km/h...jeśli mowa o Scorpio V6 2,9l 24V fabrycznie miał 195 KM i V max ok. 240 km/h.
przez Thomasso » sobota 17 grudnia 2005, 09:19
mazak napisał(a): Już tłumaczę: stały wałek rozrządu tzn."nie przekazywany" przez łańcuch, ani pasek. Są to koła zębate i były nie wymienialne
mazak napisał(a): to są parametry silnika bez przeróbek - zapytam mojego kumpla co w nim zrobił i podam później na forum. Wiem na pewno, że miał stożkowy filtr powietrza i strumienicę zamiast katalizatora. Kumpel mi go rasował.
mazak napisał(a): Tak przy okazji Thomasso sierra 2,3 D była wyposażona w silnik peugota - i cholerny problem był z uszczelnieniem silnika (tzw sznurek usczelniający)... ciagle silnik się pocił
przez mazak » sobota 17 grudnia 2005, 12:51
przez bialy » sobota 17 grudnia 2005, 16:19
mazak napisał(a):Nie przyjacielu - kiedyś dawno dawno temu fiat wraz z seatem mieli podpisaną umowę (obecnie istnieje hybryda seata i vw). Seat ibiza była wyposażona w silnik produkowany przez porshe (tak tak 8) ) A fiat ritmo produkowny był z silnikiem cosforth (napęd na cztery koła i silnik produkowany przez f-mę cosworth). Wejdź na stronkę :http://www.cosworth-technology.co.uk/700_information/721_history3.htm poza tym silniki cosworth zostały docenione dopiero po montażu w fordzie - stąd kojarzy się ta nazwa - z fordem. Tak przy okazji cosworth - produkował części silnika i silniki dla opla jak i mercedesa 8)FIAT Ritmo cosfworth a to co za cudo jakiś swap Z sierry, escorta
przez mysza04 » sobota 17 grudnia 2005, 18:48
przez jimorrison » sobota 17 grudnia 2005, 18:53
mysza04 napisał(a):.... zapamietałam te samochody poniewarz interesuje sie motoryzacja ...... wiec z jego pomoca potrafiłam je wszystkie wymienic,..........nie mam problemu z zapamietaniem ich,........... wiec tym bardziej nie mialam problemow z ich zapamietaniem,