Cyryl napisał(a):więc nie zdziwiłoby mnie skrzyżowanie ze znakami D-2 ze wszystkich czterech stron, czy nawet A-7 lub D-1.
akurat D-2 z czterech stron to w przypadku czterech dochodzących do SoRO dróg nic niezwykłego, budowa jak i wytyczne do oznakowania SoRO zezwalają by wszystkie cztery drogi traciły status pierwszeństwa na rzecz właśnie SoRO i pojazdów poruszających się po nim. To jest możliwe tylko w przypadku skrzyżowania o ruchu okrężnym, natomiast w przypadku skrzyżowania "zwykłego" już takiej sytuacji nie może być któraś z dróg musi być z pierwszeństwem.
---
yorki napisał(a):Zanim zarzucisz mi kłamstwo sprawdź przepisy.
nikt ci kłamstwa nie zarzuca luz a te przepisy znam ale nie o tych dyskutujemy.
yorki napisał(a):Autor wątku pytał co jeszcze odwołuje pierwszeństwo nadane znakiem D-1.
to już było dawno, teraz już zajmujemy się tym:
---
LeszkoII napisał(a):Wklejasz linki z błędnym oznakowaniem a później domagasz się odpowiedzi,
błędnym oznakowaniem? a skąd taka pewność? drogowcy mniej wiedzą od ciebie? Multum w Polsce dróg z pierwszeństwem kończących się A-7 a nie D-2 czy one wszystkie są są źle oznakowane? No @LeszkoII super
Dlaczego tego nikt nie zgłasza, dlaczego drogowcy nie reagują?
Tak wiele pytań a tak mało czasu na odpowiedź na nie.
LeszkoII napisał(a):więc odpowiedziałem, mam nadzieję że jasno i konkretnie.
no właśnie nie jasno i nie konkretnie a sprzecznie z wsześniejszymi swoimi wywodami więc coś jest nie tak.
LeszkoII napisał(a):Brakuje D-2, ale tej postaci ubytek oznakowania nie przesądza, co chyba próbujesz zasugerować (?), że powstaje kolizja norm wynikających ze znaku D-1 i łącznej dyspozycji C-12 wraz z A-7.
Czy ty chcesz teraz w swój zagmatwany sposób powiedzieć, że droga z pierwszeństwem może zmienić swój status czymś innym niż D-2 np C-12/A-7
LeszkoII napisał(a):Dla Ciebie do przemyślenia. Tutaj mowa o zastosowaniu A-5. Nie napisano tam, że w przypadku ustawienia A-5 nie trzeba wcześniej stawiać D-2. Wytyczne dot. D-2 znajdziesz w pkt. dot. D-2.
czyli jednak nie dotarło, że brak zapisu w A-5 o D-2
Więc jeszcze pytanie dobijająco pomocnicze, twierdzisz, że skoro znaku D-2 nie ma jest to złe oznakowanie, ale i tak nie ma to najmniejszego znaczenia - czyż nie tak? To po co w ogóle ten znak stawiać?
przecież jest niepotrzebny
Dziwne, że dla ciebie brak D-2 nie ma znaczenia ale już brak np D-3 ma znaczenie
Dlaczego wybierasz sobie znaki ważne i ważniejsze?
Im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać.