Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez waw » sobota 19 stycznia 2019, 10:47
przez gumik » sobota 19 stycznia 2019, 12:03
przez waw » sobota 19 stycznia 2019, 14:11
przez gumik » sobota 19 stycznia 2019, 16:00
przez waw » niedziela 20 stycznia 2019, 20:42
przez gumik » poniedziałek 21 stycznia 2019, 00:39
przez waw » poniedziałek 21 stycznia 2019, 19:18
przez gumik » poniedziałek 21 stycznia 2019, 20:52
przez waw » poniedziałek 21 stycznia 2019, 21:46
przez waw » poniedziałek 21 stycznia 2019, 23:10
– Dlatego abstrahując od zasad ostrożności i ograniczonego zaufania można wskazać, że co do zasady pasy ruchu wyznacza się od krawędzi a nie od środka jezdni. Łącząc to z zasadą jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni trzeba stwierdzić, że kierujący pojazdem umiejscowionym przy wspomnianej krawędzi jedzie zgodnie z przepisami – a co za tym idzie jego pas się nie kończy – wyjaśnia podinsp. Radosław Kobryś.
– Natomiast kierujący, który prawidłowo obserwuje drogę widząc zbliżające się zwężenie jezdni – w omawianym przypadku przez zmianę położenia jej krawędzi – powinien dążyć do umiejscowienia swojego pojazdu zgodnie z przepisami możliwie blisko prawej krawędzi jezdni – tłumaczy policjant.
przez RBG » wtorek 22 stycznia 2019, 21:08
waw napisał(a):Inna sprawa. Dziś jakiś policjant z KGP wyraził inne zdanie o pierwszeństwie na zwężeniach bez wyznaczonych pasów ruchu.
przez mp0011 » sobota 02 lutego 2019, 23:43
przez Henq » niedziela 03 lutego 2019, 09:37
przez gumik » niedziela 03 lutego 2019, 12:50
mp0011 napisał(a):(...)kto w tym Krakowie projektuje i zatwierdza oznakowanie?(...)
przez waw » poniedziałek 04 lutego 2019, 22:34