@Cyryl, dziękuję za rzeczowe odpisanie na każdy z moich punktów. W większości są to celne uwagi, ale oczywiście mam swoje "ale"
Wszystko się zgadza z tym podpinaniem pod komputer, tylko jak często diagnozie jednego, głownego problemu towarzyszy 10 innych. I tak często klient jest naciągnięty na wymianę filtrów, klocków, paska ktorego nie ma itp.itd. Ale jasne, metoda bezbłędna.
Co do wymiany żarówki. Zgadza się, ale wiesz są różne modele. Np. mój brat rozkręcił niemal pół garbusa żony, dopoki nie pokazalam mu jednego przycisku, po wlaczeniu ktorego lampy pieknie wyjezdzaja gotowe do zmiany żarówki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wymiana oleju - jasne, to sie pamieta z kursu. A dieselek na mrozie czasem odpala. Trochę trzeba poczekać, ogrzać go swoją miłością
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
i nie czekać na pomoc oschłego taksówkarza z wąsem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Koło - jeżdże na dlugich trasach - trzeba umiec bezwzglednie zmienić. Nie zamowie taksowki 200 km od Wroclawia, musialabym chyba wsiasc w pociąg.
Poza jednak mechanika, jest cala masa innych przydatnych manewrow/zachowan, ktorych nie uczą na kursie, np. zatrzymywanie się autostradzie i odpowiednie oznakowanie auta, te nieszczesne galerie handlowe, pierwsza pomoc itp. To wazne aspekty, a ich nie ma na egzaminie, wiec ludzie sie ich nie uczą.