A dlaczego mam jechać w pole?szoferemeryt napisał(a):Hahaha, pojedziesz w zaorane pole? Gdzie ten zjazd w pole. jakoś go nie widzę na tym zdjęciu. Nie kompromituj się.


Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Henq » niedziela 24 września 2017, 11:40
A dlaczego mam jechać w pole?szoferemeryt napisał(a):Hahaha, pojedziesz w zaorane pole? Gdzie ten zjazd w pole. jakoś go nie widzę na tym zdjęciu. Nie kompromituj się.
przez szoferemeryt » niedziela 24 września 2017, 11:43
przez Henq » niedziela 24 września 2017, 11:46
szoferemeryt napisał(a):Dyskusja ma sens z ludźmi rozumnymi. Z toba nie. Koniec dyskusji w tym temacie.
przez sankila » niedziela 24 września 2017, 19:52
Ale tu nie ma wyboru "przyjmowania rozwiązań" ...szoferemeryt napisał(a):Sankila
Ust.2 mówi o skrzyżowaniu i miejscu …… kierunku jazdy. Wiec??? W tej sytuacji (zdjęcie henq) pozostaje ust.1. Gdybym przyjął rozwiązanie z ust.2 to dopiero by była pożywka dla szeszona.
przez Henq » niedziela 24 września 2017, 20:37
jakiś przepis zabrani mi takiej jazdy:szerszon napisał(a):Jeśli zbliżasz się do skrzyżowania z zamiarem skrętu w lewo i masz zaprzestać sygnalizacji po zakończeniu manewru to jakim cudem znajdziesz się na pasie zewnętrznym, jeśli pojechałeś zgodnie z przepisami, czyli od osi lub lewej krawędzi ???Henq napisał(a):przed, ale nie w trakcie
przez szerszon » poniedziałek 25 września 2017, 07:06
przez Henq » poniedziałek 25 września 2017, 15:23
szerszon napisał(a):Jakiej ? Możesz narysować jeden konkretny tor jazdy ?
Bo tu widzę cuda na patyku.
Czy możesz mi zaproponować sposób sygnalizacji zmiany pasa podczas zmiany kierunku jazdy przy zawracaniu ?
przez gumik » poniedziałek 25 września 2017, 18:58
No popatrz. A przecież gdyby namalowali tak jak pokazałem na rysunku, to żadni nawet prostowacze nie mieliby o czym gadac? To dlaczego malują inaczej?szerszon napisał(a):Pokazuje,że po raz kolejny piszesz bzdury. Masz znaki F-10 z kierunkami jazdy przez skrzyżowanie ? Problem ze znajomością ???Może mają pojęcie o kierunkach jazdy przez skrzyżowanie w przeciwieństwie do ciebie i tej zgrai prostowaczy ?
Na każdym klasycznym rondzie zmieniasz kierunek jazdy w prawo wyjeżdżając z ronda.A wjeżdżając lewym pasem gdzieś skręcam w prawo ??? A gdzie ?
Są ogólne zasady jazdy po skrzyżowaniu o ruchu okrężnym. Mogą byc one zmienione przez dodanie szczegółowych znaków. Tak samo jak na zwykłym skrzyżowaniu bez znaków kierunkowych jechałbys w lewo wlaczajac lewy kierunkowskaz, ale znaki mogą tą organizację zmienic, tak ze jadac w lewo nie bedziesz musial wlaczac kierunkowrkazu, ponieważ będziesz jechał prosto. Było o tym nawet niedawno w JB.Pokazuje jakie bzdury wypisujesz. Nagle ci F-10 zmienia ten twój kierunek jazdy wskazany na C-12 ??? Przecież to ty zmieniasz kierunek jazdy zjeżdżając ze skrzyżowania.
To znaczy, że stosujesz się do znaków ze strzałkami.Co to znaczy "nieco" ???To C-12 w końcu przestaje wskazywać ten kierunek jazdy ?
Ty się nie pytaj, tylko zrozum, że ronda turbinowe pokazują odmienny sposób jazdy niż wynikałoby to z Twoich teorii.Pytam się po raz kolejny..inny C-12 ? Jakoś jadę z innej strony wyspy ??Ronda turbinowe znacznie sie różnią od sytuacji,
Widzę, że historia rond turbinowych nie jest Ci znana. Radzę doczytac. Ronda turbinowe wymyslono po to, zeby zwiekszyc przepustowosc ronda klasycznego oraz aby wyeliminowac niektore punkty kolizyjne....aby wyeliminować idiotów zawracających pasem zewnętrznym, bo on "prosto jedzie bo widać". Narysowali ci graficznie Art 22, bo taki jak ty i tobie podobni maja problem z czytaniem ze zrozumieniem Art 22.Zostały wymyślone po to,
Zaden problem. Organizator ruchu tak opracowal to skrzyzowanie. Nie zmienia to faktu, ze inne wersje tez istnieja. Trzeba sie umiec dostosowac do roznych organizacji, a nie tkwic w blednym przekonaniu, ze jest tylko jedna.Tu już nie ma "w prawo". Chyba zapomnieli...
Tu też się zapomniało...
przez Henq » poniedziałek 25 września 2017, 19:27
Bzdura miałeś już udowodnione, że tak nie jest:gumik napisał(a):Na każdym klasycznym rondzie zmieniasz kierunek jazdy w prawo wyjeżdżając z ronda.
A może jednak w znaku C-12 nie ma kierunku jazdy "prosto" tylko jest kierunek ruchu dookoła wyspy, placu itp?Henq napisał(a):cały czas twierdzicie, że wjeżdżając na SoRO C-12 mam się poruszać "prosto dookoła" zgodnie z tym co na znaku C-12 (chociaż znak C-12 nie mówi o prosto), a nie: "dodatkowo zmienioną organizacją ruchu"to co nagle wasze C-12 prosto nie obowiązuje?
przez szerszon » poniedziałek 25 września 2017, 21:16
Pytałem o zawracanie, a nie o dwa skręty w lewo. Zresztą bardzo oryginalne.Henq napisał(a):...
pisałeś o zmianie pasa ruchu, że mam z tym problem. Tak więc czekam na wyjaśnienie.ale jaka zmiana pasa ruchu? skręcamy w lewo na SoRO i wybieram pas 1,2 lub 3, jakiś przepis mi tego zabrania?
Po skręcie w lewo wybrałeś prawy. Rozumiem,że z prawego pasa dalej chcesz skręcać w lewo ?dojeżdżam do kolejnego miejsca przecięcia kierunków ruchu i znów mogę wybrać pas 1,2,lub 3
Jestem wręcz pod wrażeniem. Ciekawe co na to powiedziałby kierujący który po pierwszym skręcie w lewo zająłby pas obok i miał zamiar zjechać ze skrzyżowania.niewygodne prawda burzy światopogląd jazdy dookoła SoRO pasem tylko wewnętrznym
A wskaż mi ten podział przy C-12 na ronda klasyczne i inne.gumik napisał(a):Na każdym klasycznym rondzie zmieniasz kierunek jazdy w prawo wyjeżdżając z ronda.
Tak. Paragraf 36 i Art 22. Znasz inne ?Są ogólne zasady jazdy po skrzyżowaniu o ruchu okrężnym.
C-12 też ma strzałki. No to dlaczego mam nagle przestać się stosować do strzałek na C-12, które podobno wskazują jazdę prosto ??? Wydusicie w końcu z siebie jak to się dzieje,że nagle przestaje wam być prosto ???To znaczy, że stosujesz się do znaków ze strzałkami.
Jaki odmienny ? Inaczej skręcam w lewo lub zawracam ???Ty się nie pytaj, tylko zrozum, że ronda turbinowe pokazują odmienny sposób jazdy niż wynikałoby to z Twoich teorii
To oficjalnie. W praktyce oznaczają "stop prostowaczom"Widzę, że historia rond turbinowych nie jest Ci znana.
przez Henq » wtorek 26 września 2017, 20:54
może być ich nawet dwadzieścia a nie dwa, ale to nadal nie zmienia faktu że poruszamy się po obwiedni SoRO i nadal dotyczy nas znak C-12 więc zawracanie w końcu wyjdzie, a ty znów zaczynasz kombinowaćszerszon napisał(a):Pytałem o zawracanie, a nie o dwa skręty w lewo. Zresztą bardzo oryginalne.Henq napisał(a):...
Ale dlaczego kłamiesz? wstaw gdzie pisałem, że masz problem ze zmianą pasa ruchu? To jak już nie znajdziesz to nadal pytanie aktualne: skręcamy w lewo na SoRO i wybieram pas 1,2 lub 3, jakiś przepis mi tego zabrania? jedziemy dalej pasem 1,2,3 dookoła wyspy i znów wybieram pas 1,2,3 nadal jakiś przepis mi tego zabrania?szerszon napisał(a):pisałeś o zmianie pasa ruchu, że mam z tym problem. Tak więc czekam na wyjaśnienie.ale jaka zmiana pasa ruchu? skręcamy w lewo na SoRO i wybieram pas 1,2 lub 3, jakiś przepis mi tego zabrania?
Nadal jest to objeżdżanie SoRO w kierunku wskazanym znakiem C-12, nadal poruszam się po skrzyżowaniu, nadal możemy zawrócić objeżdżając SoRO i nadal nie widzę przepisu zabraniającego mi objeżdżania wyspy pasem zewnętrznymszerszon napisał(a):Ok. Przy skręcie w lewo faktycznie tak jest jak napisałeś.
Nadal chce objeżdżać SoRO dookoła wyspyszerszon napisał(a):Po skręcie w lewo wybrałeś prawy. Rozumiem,że z prawego pasa dalej chcesz skręcać w lewo ?dojeżdżam do kolejnego miejsca przecięcia kierunków ruchu i znów mogę wybrać pas 1,2,lub 3
No ja też jestem pod wrażeniem, że instruktor takich rzeczy nie wieszerszon napisał(a):Jestem wręcz pod wrażeniem. Ciekawe co na to powiedziałby kierujący który po pierwszym skręcie w lewo zająłby pas obok i miał zamiar zjechać ze skrzyżowania.niewygodne prawda burzy światopogląd jazdy dookoła SoRO pasem tylko wewnętrznym
przez szerszon » wtorek 26 września 2017, 21:10
Zawracamy na skrzyżowaniu. To jest trochę inny manewr niż ileś tam skrętów w lewo.Pytam o zawracanie i nie oczekuję odpowiedzi o skrętach w lewo.Henq napisał(a):może być ich nawet dwadzieścia a nie dwa, ale to nadal nie zmienia faktu że poruszamy się po obwiedni SoRO i nadal dotyczy nas znak C-12 więc zawracanie w końcu wyjdzie, a ty znów zaczynasz kombinować![]()
Art 22.jedziemy dalej pasem 1,2,3 dookoła wyspy i znów wybieram pas 1,2,3 nadal jakiś przepis mi tego zabrania?
Art 22. Zawracanie to nie suma lewoskrętów. poza tym ten drugi "lewoskręt" z prawego pasa jest wielce oryginalny. Gdyby przyjąć,że jest to suma lewoskrętów to skręcasz w lewo z prawego pasa ???Nadal jest to objeżdżanie SoRO w kierunku wskazanym znakiem C-12, nadal poruszam się po skrzyżowaniu, nadal możemy zawrócić objeżdżając SoRO i nadal nie widzę przepisu zabraniającego mi objeżdżania wyspy pasem zewnętrznym![]()
Objeżdżać nie zabrania. Tylko jakim torem.W lewo z prawego pasa ???Nadal chce objeżdżać SoRO dookoła wyspy![]()
![]()
jakiś przepis mi tego zabrania?
No skrętu w lewo z prawego pasa to jeszcze nie uczyli. Na twoim rysunku oczywiście,że mu przetniesz pas. Ciekawe ile czasu będziesz tam zimował przepuszczając kolejne pojazdy... ale w lewo z prawego pasa przebija wszystko. Pogratulować.No ja też jestem pod wrażeniem, że instruktor takich rzeczy nie wieprzecież to proste jest: jeżeli zjeżdżając przecina mój pas ruchu ustępuje mi pierwszeństwa, jeżeli ja przecinam jego pas ruchu ustępuje mu pierwszeństwa i co tu takiego skomplikowanego?
przez Cyryl » wtorek 26 września 2017, 21:23
przez szerszon » wtorek 26 września 2017, 21:30
Kończę manewr jeszcze przed opuszczeniem skrzyżowania i zjeżdżam na prostych kołach. Tak jak na rysunku Henqa.powinniśmy zjeżdżać z SoRO z włączonym lewym kierunkowskazem i wyłączyć go dopiero po wykonaniu całego manewru.
przez Henq » wtorek 26 września 2017, 21:45
Objazd dookoła wyspy jest zawracaniem i nadal poruszam się w zgodzie z C-12 a ty tu jakieś lewoskręty wprowadzasz to ci napisałem, nadal jadę dookoła wyspy w kierunku wskazanym znakiem C-12szerszon napisał(a):Zawracamy na skrzyżowaniu. To jest trochę inny manewr niż ileś tam skrętów w lewo.Pytam o zawracanie i nie oczekuję odpowiedzi o skrętach w lewo.Henq napisał(a):może być ich nawet dwadzieścia a nie dwa, ale to nadal nie zmienia faktu że poruszamy się po obwiedni SoRO i nadal dotyczy nas znak C-12 więc zawracanie w końcu wyjdzie, a ty znów zaczynasz kombinować![]()
Co ma do tego C-12 ?![]()
Nie nadal nic na temat zawracaniaszerszon napisał(a):Art 22.jedziemy dalej pasem 1,2,3 dookoła wyspy i znów wybieram pas 1,2,3 nadal jakiś przepis mi tego zabrania?
Art 22 mówi o lewoskręcie a nie o zawracaniu, więc nadal nie wskazałeś przepisu zabraniającego objeżdżania wyspy dookoła pasem zewnętrznym, więc nadal czekam na takowyszerszon napisał(a):Art 22. Zawracanie to nie suma lewoskrętów. poza tym ten drugi "lewoskręt" z prawego pasa jest wielce oryginalny. Gdyby przyjąć,że jest to suma lewoskrętów to skręcasz w lewo z prawego pasa ???Nadal jest to objeżdżanie SoRO w kierunku wskazanym znakiem C-12, nadal poruszam się po skrzyżowaniu, nadal możemy zawrócić objeżdżając SoRO i nadal nie widzę przepisu zabraniającego mi objeżdżania wyspy pasem zewnętrznym![]()
![]()
Ale jakie w lewo? C-12 to kierunek jazdy w lewo? Wskaż prosze gdzie to jest napisane?szerszon napisał(a):Objeżdżać nie zabrania. Tylko jakim torem.W lewo z prawego pasa ???Nadal chce objeżdżać SoRO dookoła wyspy![]()
![]()
jakiś przepis mi tego zabrania?
![]()
Zawracania widzę też nieszerszon napisał(a):No skrętu w lewo z prawego pasa to jeszcze nie uczyli.No ja też jestem pod wrażeniem, że instruktor takich rzeczy nie wieprzecież to proste jest: jeżeli zjeżdżając przecina mój pas ruchu ustępuje mi pierwszeństwa, jeżeli ja przecinam jego pas ruchu ustępuje mu pierwszeństwa i co tu takiego skomplikowanego?
Czyli nadal nie wskażesz przepisu zabraniającego objeżdżanie wyspy dookoła z pasa prawego bo będziesz to traktował jako lewoskrętyszerszon napisał(a): Na twoim rysunku oczywiście,że mu przetniesz pas. Ciekawe ile czasu będziesz tam zimował przepuszczając kolejne pojazdy... ale w lewo z prawego pasa przebija wszystko. Pogratulować.