Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 17:31

szymon1977 napisał(a):
gokartsystem napisał(a):Miszczu!
Znafco!
Gdzie ci brak jakiegoś przecinka zmienia sens rozporządzenia?
A zrozumiales juz jak na tresc zdania wplywa objecie jego fragmentu codzyslowem?

Oczywiście, ale w dalszym ciągu nie wiem, dlaczego wymyśliłeś sobie, że samochód na zakręcie nie zmienia kierunku jazdy.
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez szymon1977 » sobota 03 października 2015, 17:47

Bo jest to niezgodne ze znaczeniem okreslenia zmiana kierunku jazdy.
"Proszę podchodzić do wypowiedzi usera szymon1977 z dużą dozą wątpliwości i nieufności." - user Szerszon.
Avatar użytkownika
szymon1977
 
Posty: 6572
Dołączył(a): sobota 18 czerwca 2011, 22:06

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 18:00

szymon1977 napisał(a):Bo jest to niezgodne ze znaczeniem okreslenia zmiana kierunku jazdy.

Jak to niezgodne?
Droga na zakręcie zmienia kierunek przebiegu --->> Pojazd jadąc tą drogą zmienia kierunek jazdy.
Masz to zapisane w rozporządzeniu:

Obrazek

I jeszcze tu:

Obrazek

Zatem, jeszcze raz pytam, dlaczego sobie ubzdurałeś, że pojazd nie zmienia kierunku jazdy na zakręcie?
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez mp0011 » sobota 03 października 2015, 18:41

Deja vu?

Zakopower się skompromitował, stwierdzając że zjeżdża z pasa rozbiegowego autostrady bez kierunkowskazów i ma pierwszeństwo przed pojazdami nią jadącymi, to założył nowe konto?
Ostatnio zmieniony sobota 03 października 2015, 18:58 przez mp0011, łącznie zmieniany 1 raz
  • Zakręt - jazda łukiem, niezależnie od jego promienia, nie jest zmianą kierunku jazdy w rozumieniu UPRD, chyba że znaki stanowią inaczej.
  • Jazda Prosto - oznacza w rozumieniu UPRD jazdę bez zmiany kierunku jazdy, niekoniecznie w linii prostej.
mp0011
 
Posty: 2472
Dołączył(a): poniedziałek 23 marca 2015, 01:15

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 18:54

Nieudolna próba zmiany tematu? :lol: Poza tym to ty się skompromitowałeś...
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez mp0011 » sobota 03 października 2015, 19:03

Więc podtrzymujesz "jego stanowisko" że zjeżdżając z pasa oznakowanego P-9 nie musisz używać kierunkowskazów, gdyż nie ma mowy o zamiarze, a zmianę wymusza geometria drogi? A ustąpić pierwszeństwa musisz jedynie tym, którzy jadą po pasie na który ZAMIERZASZ wjechać? (taki jest przepis!)
  • Zakręt - jazda łukiem, niezależnie od jego promienia, nie jest zmianą kierunku jazdy w rozumieniu UPRD, chyba że znaki stanowią inaczej.
  • Jazda Prosto - oznacza w rozumieniu UPRD jazdę bez zmiany kierunku jazdy, niekoniecznie w linii prostej.
mp0011
 
Posty: 2472
Dołączył(a): poniedziałek 23 marca 2015, 01:15

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 19:29

Jeżeli masz zamiar zmienić pas wcześniej to używasz. Jeżeli jedziesz do końca i zmiana jest wymuszona geometrią to nie musisz używać.
To własnie wynika z przpisu.
To samo tyczy się ustępowania pierwszeństwa. Zatem jazda na suwak jest jak najbardziej usankcjonowana prawnie.
I nie pisz mi tutaj jak ty jeździsz, tylko przeczytaj sobie jakie sa przepisy.
No i koniec OFFTOPU...
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez mp0011 » sobota 03 października 2015, 19:36

gokartsystem napisał(a):Jeżeli masz zamiar zmienić pas wcześniej to używasz. Jeżeli jedziesz do końca i zmiana jest wymuszona geometrią to nie musisz używać.
To własnie wynika z przepisu.
To samo tyczy się ustępowania pierwszeństwa. Zatem jazda na suwak jest jak najbardziej usankcjonowana prawnie.


To co opisujesz to nie jest jazda na suwak, tylko wbijanie się przed TIRa bez kierunkowskazu.
I będziesz się tłumaczył, jak już Was (Ciebie, Zakopowera i innych) wytną z tej kupy złomu która powstanie, że TIR cię nie puścił, a przecież miałeś pierwszeństwo bo Ci się pas kończył?
  • Zakręt - jazda łukiem, niezależnie od jego promienia, nie jest zmianą kierunku jazdy w rozumieniu UPRD, chyba że znaki stanowią inaczej.
  • Jazda Prosto - oznacza w rozumieniu UPRD jazdę bez zmiany kierunku jazdy, niekoniecznie w linii prostej.
mp0011
 
Posty: 2472
Dołączył(a): poniedziałek 23 marca 2015, 01:15

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez dylek » sobota 03 października 2015, 19:39

mp0011 napisał(a):Deja vu?

Zakopower się skompromitował, stwierdzając że zjeżdża z pasa rozbiegowego autostrady bez kierunkowskazów i ma pierwszeństwo przed pojazdami nią jadącymi, to założył nowe konto?


mp0011 - Założył nowe konto, bo na poprzednie (które to już, to nikt nie zliczy) dostał bana na miesiąc...

Patrząc na "karierę" tego pana na tym forum, to ban na obecne konto też tylko kwestią czasu.

Możesz próbować walczyć z jego trollingowymi wpisami, ale wiedz, że typ raczej z tych niereformowalnych...i jemu nie przeszkadza, że masz rację (a ją ewidentnie masz) - dalej będzie po swojemu mieszał.

Z tym pasem zanikającym pozamiatałeś temat....wyszło klonowi, że offtop robisz. :D Standard.
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 19:50

Dylek, nie musisz ze mną dyskutować.
Wkleiłem stosowne skany z rozporządzenia.
Podyskutuj z rozporządzeniem...
Ewidentne widać, kto ma rację, a kto tylko udaje, że ją ma... :lol: :lol: :lol:
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez dylek » sobota 03 października 2015, 19:56

Przecież z tobą nie dyskutuję i nie zamierzam...
Pisałem do mp0011.... problemów ze zrozumieniem napisanego tekstu u ciebie nie wyleczę - szukaj kogoś innego.
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 20:02

Ale z ciebie zgrywus... Zatem jak skomentujesz fragmenty podkreślone na czerwono o :
- koniecznej ZMIANIE KIERUNKU JAZDY na szczególnie niebezpiecznych ŁUKACH POZIOMYCH.
oraz:
- przygotowaniu się do ZMIANY KIERUNKU JAZDY za wzniesieniem na którym zaczyna się niewidoczny ŁUK POZIOMY?

Pewnie nijak i skulisz ogon albo udasz głupa.... :lol: :lol: :lol:
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez dylek » sobota 03 października 2015, 20:14

dylek napisał(a):Przecież z tobą nie dyskutuję i nie zamierzam...

gokartsystem napisał(a): Zatem jak skomentujesz (...)


Serio udaj się ze swoimi problemami pod inny adres...
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez szoferemeryt » sobota 03 października 2015, 20:16

szymon1977 napisał(a):Dorysuj tabliczki t-6 to nie bedzesz miec watpliwosci. Na razie to wychodzi na to, ze droga z PP przebiega lukiem PRZEZ skrzyzowanie a wiec jadac nia PRZEZ skrzyzowanie nie zmieniasz NA skrzyzowaniu kierunku jazdy.

Ale na tym skrzyżowaniu nie ma tabliczek T-6.
Więc jeśli nie zmieniam kierunku jazdy, to po co kierunkowskaz jak sugeruje gokartsystem.
„A nie widać?”
Nie rozumiem tego stwierdzenia, co ma być widać?
szoferemeryt
 
Posty: 1155
Dołączył(a): piątek 11 kwietnia 2014, 16:03

Re: Skręcanie na zakręcie (c-5 vs. t-6).

Postprzez gokartsystem » sobota 03 października 2015, 20:28

szoferemeryt napisał(a):„A nie widać?”
Nie rozumiem tego stwierdzenia, co ma być widać?
Widać jak byk, że jadąc drogą główną zmieniasz kierunek jazdy, natomiast jadąc na wprost (zjeżdżasz z głównej drogi) nie zmieniasz kierunku jazdy.
gokartsystem
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela 27 września 2015, 18:19

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sytuacje na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości