Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez kg1956 » wtorek 30 czerwca 2015, 11:33
przez szymon1977 » wtorek 30 czerwca 2015, 13:12
przez kg1956 » wtorek 30 czerwca 2015, 14:52
przez szerszon » wtorek 30 czerwca 2015, 15:15
przez sankila » wtorek 30 czerwca 2015, 17:36
Ile metrów trzeba przejechać autostradą, żeby nabyć prawo do 140/h - 10, 20, 100?kg1956 napisał(a):Czyli uważasz, że skręcający w lewo ma pierwszeństwo przed skręcającym w prawo? [...]Ile metrów trzeba przejechać taką drogą, by nabyć pierwszeństwo? 1,2,5 czy może 10?
przez szymon1977 » wtorek 30 czerwca 2015, 18:15
A skad taki pomysl? Uwazasz, ze jadacy droga poprzeczna nadal w nia skreca? Palnales glupote z rozpedu czy jestes kolejnym specjalista od PoRD, ktory nie wie co to skrecanie?kg1956 napisał(a):Czyli uważasz, że skręcający w lewo ma pierwszeństwo przed skręcającym w prawo?
Akurat na rysunku wyraznie widac, ze niebiski choc jeszcze jest na skrzyzowaniu to zakonczyl juz skrecanie i ma taki kierunek jazdy, jak bedzie miec za skrzyzowaniem.szerszon napisał(a):(ten sławetny kierunek jazdy na skrzyżowaniu bo widać)
Otworz oczy a przekonasz sie, ze to nie zadana "filozofia", a traktowanie sytuacji zgodnie z rzeczywistoscia.szerszon napisał(a):...filozofia szymona dzielenia...
przez bllech » wtorek 30 czerwca 2015, 18:20
kg1956 napisał(a):Na poziomie znaków obaj zbliżając się do skrzyżowania mają A-7, czyli to samo. Pierwszeństwo między nimi precyzuje więc art. 25.1. Czerwonemu zalecam ostrożność, albowiem taka geometria skrzyżowania może powodować niepewność kierujących co do pierwszeństwa. Czego nie rozumiesz?
przez szerszon » wtorek 30 czerwca 2015, 20:01
A na jakiej podstawie takie twierdzenie pada ? Że wloty są lekko przesunięte ?sankila napisał(a):
To nie jest relacja między prawoskrętem i lewoskrętem tylko między pojazdami, z których jeden MA znak A7, a drugi MIAŁ znak A7 i już spełnił jego dyspozycję, czyli przepuścił pojazdy, jadące drogą poprzeczną. Wjechał i teraz sam jest "pojazdem na drodze poprzecznej".
BTW - gdyby niebieski wjechał na lewy pas - też musiałby czekać, aż czerwony przepuści żółte, bo "pierwszeństwo dla prawoskrętu"?
szymon1977 napisał(a):A skad taki pomysl? Uwazasz, ze jadacy droga poprzeczna nadal w nia skreca? Palnales glupote z rozpedu czy jestes kolejnym specjalista od PoRD, ktory nie wie co to skrecanie?kg1956 napisał(a):Czyli uważasz, że skręcający w lewo ma pierwszeństwo przed skręcającym w prawo?
Akurat na rysunku wyraznie widac, ze niebiski choc jeszcze jest na skrzyzowaniu to zakonczyl juz skrecanie i ma taki kierunek jazdy, jak bedzie miec za skrzyzowaniem.
Faktyczną i dobrowolną resorakiem bo widać ? Potraktuj w końcu według przepisów.Otworz oczy a przekonasz sie, ze to nie zadana "filozofia", a traktowanie sytuacji zgodnie z rzeczywistoscia.
Taki jaki będzie pasował do nadjeżdżającego białego pojazdu w zależności od pozycji 1,2,3,..obserwować trzeba...bllech napisał(a):Jaki przepis ustawy zastosujesz będąc kierowcą pojazdu czerwonego w czasie zbliżania się do skrzyżowania i widząc pojazd biały na drodze z pierwszeństwem który mógł przyjechać z 3-kierunków.
przez kg1956 » środa 01 lipca 2015, 09:03
przez bllech » środa 01 lipca 2015, 09:26
przez kg1956 » środa 01 lipca 2015, 09:41
przez bllech » środa 01 lipca 2015, 11:07
kg1956 napisał(a):W tej sytuacji jest niepełne oznakowanie (brak D-1).
przez kg1956 » środa 01 lipca 2015, 15:44
bllech napisał(a):Jaki przepis ustawy zastosujesz będąc kierowcą pojazdu czerwonego w czasie zbliżania się do skrzyżowania i widząc pojazd biały na drodze z pierwszeństwem który mógł przyjechać z 3-kierunków.
Taki jaki będzie pasował do nadjeżdżającego białego pojazdu w zależności od pozycji 1,2,3,..obserwować trzeba...
Dobry przykład do szkolenia kursantów w OSK.
przez bllech » środa 01 lipca 2015, 20:55
kg1956 napisał(a):
Ustawienie znaku B-2 wskazuje, że biały jedzie pod prąd. A-7 też jakiś dziwny...
D-1 przydałby się na wysokości tego B-1.
przez LeszkoII » środa 01 lipca 2015, 22:09