tomekkoz napisał(a):Zaczynasz wypisywać co ci ślina na język przyniesie - głupota sięga zenitu.
Cały czas piszę tak jak napisano w §36.1, o ruchu na skrzyżowaniu (na prawym pasie) dookoła wyspy w kierunku wskazanym na C-12.
Znasz jakiś przepis ustawy który odwoływałby dyspozycję C-12?

Jak na razie nie jesteś zdolny do zacytowania przepisu i wskazania w nim swojego sposobu na przejazd przez skrzyżowanie o ruchu okrężnym
Cały czas piszę tak jak napisano w §36.1, o ruchu na skrzyżowaniu (na prawym pasie) dookoła wyspy w kierunku wskazanym na C-12.
Na prawym pasie....intrygujące...cytuj, bardzo chętnie zobaczę.
Znasz jakiś przepis ustawy który odwoływałby dyspozycję C-12?
Nie znam przepisu, który odwołuje organizacje ruchu zgodną z ruchem prawostronnym.
Jeśli chodzi o przepisy... F-10 i rondo turbinowe. Wystarczy ?
Na takim rondzie organizacja ruchu wynikająca z C-12 jest sprzeczna ?
szoferemeryt napisał(a):Zgodzę się z twoimi argumentami jak przyznasz że manewr zawracania to dwa razy w lewo.
.
Sorki, ale z głupotami prezentowanymi przez ciebie nie ma opcji aby się zgodić.
Nawet w opinii KRA napisali, że zawracanie to skręt w lewo o 180 stopni z czym do konca się nie zgadzam, ale na ciebie powinno wystarczyć. Zawracanie to zmiana kierunku jazdy na przeciwny.
Tam gdzie ci brakuje argumentów podpierasz się znakami F-10 lub i P-8, tyle że gdy wstawisz znaki to tworzysz skrzyżowanie kierunkowe,
Podawanie przepisów to brak argumentów ??? A ty co podajesz poza swoim niczym nie popartym punktem widzenia ?
tyle że gdy wstawisz znaki to tworzysz skrzyżowanie kierunkowe,
czyli idiotoodporne dla tych co nie mogą zrozumieć Art 22.2..widzisz jakąś sprzeczność pomiędzy F-10 a Art 22.2 ?
Cytowałem z 220 dlaczego na skrzyzowaniach stosuje się F-10 i P-8x...
Niestety przy twoim podejściu trzeba ci staiwać i malować znaki na każdym skrzyżowaniu.
a C-12 – Ruch okrężny wyraźnie pisze o organizacji okrężnej.
Zgadza się..ale o kierunkach jazdy już nie.
Nie pisz mi o kierunkach jazdy, na SoRO mówi się o pasach ruchu wyznaczonych okrężnie nie kierunkowo jak to wszystkim wmawiasz.
Rozumiem,ze szkoda ci pisać o przepisach, bo jenak ich nie rozumiesz..przynajmniej szacun za odwagę w przyznaniu się.
A co do wyznaczonychpasów.
jeszcze raz ci przypomnieć rondo w Piastowie ? Chyba nie ma sensu..nie zrozumiesz...
Jak zrozumiesz co to jest organizacja ruchu, to możemy pogadać.
Ty amator, dyletant z prawem jazdy za masło chcesz dyskutować z kimś kto zdawał niejeden egzamin przed komisją ?
I jeszcze jedno, wiesz dlaczego wyrzucono z art. 22.4 zwrot „poza skrzyżowaniem”
Nie interesuje mnie to. Interesują mnie obecne przepisy...a ty ze soim skansenem udaj sie na szrot historii.
Pentuer napisał(a):Moja osobista opinia.
Kierowca jedzie spokojnie swoim pasem, tym razem jest to prawy pas na rondzie.
Jest pewny, że ma pierwszeństwo - nie ma znaków, świateł, kierującego ruchem ani pojazdu uprzywilejowanego, który by go pierwszeństwa pozbawił.
Nie zauważyłeś jeszcze ,że jedzie złym pasem jeśli skręca w lewo lub zawraca ?
A najgorsze, że podobne myślących jak sprawca i jego nauczyciel jazdy jest bardzo wielu, również wśród organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
Że się stosują do przepisów i leja w czerep oraz po kieszeni prostowaczy rond ? Jestem jak najbardziej za. Nie możesz zrozumieć to zapłacisz.
Fachowcy powinni przecież wiedzieć, że w poprzednim kodeksie pierwszeństwo na swoim pasie było na skrzyżowaniu zawieszone,
To było byc może w poprzednim kodksie..nie zauważyłeś ,że jest nowy , aktualnie obowiązujący ?