tomekkoz napisał(a):pełna zgodność P-8, F-10 i C-12
Zawsze jest pełna zgodność, co gwarantują przepisy rozporządzeń. Dla Ciebie to jest odkrycie roku; nie dziwię się, bo pamięć mam dobrą. Pamiętam jak pewien As - maniak od prostowania rond (podejrzewam CIEBIE w innym wcieleniu loginowym; wtedy jeszcze nie byłeś egzaminatorem i instruktorem

) chciał polikwidować 50% SoRO, bo mu się strzałki na wlotach nie zgadzały z C-12 wyznaczającym dla niego jednokierunkową jezdnię.
tomekkoz napisał(a):Znaki przed rondem pokazują kierunki jazdy przez całe skrzyżowanie, włącznie z kierunkiem jazdy ujętym na C-12.
Trzeba to koniecznie sprostować, bo właśnie rozpoczynasz kolejny tomik fantazji (bez urazy dla sympatyków fantastyki). F-10 wskazuje zawsze kierunki jazdy. To, że przez skrzyżowanie, wynika z "220". F-10 w obrębie jakiegoś skrzyżowania nie może wskazywać kierunków jazdy przez skrzyżowanie - chyba że sobie je podzielisz i na skrzyżowaniu zobaczysz wlot jednego z powstałych z podzielenia skrzyżowań.
Druga sprawa. "Kierunek jazdy przez skrzyżowanie ujęty na C-12" to typowa bzdura z Twojej bajki. Już zapomniałeś, jak wypisywałeś głupoty o "nakazanym kierunku jazdy na C-12"? Przypomnij sobie. Chętnie skonfrontuję to z dyspozycją F-10.
A jeśli na wlocie nie ma F-10... to odezwie się Szofer i będzie wciskał ciemnotę, że par. 36.1. nakazuje mu skręt w prawo przy opuszczeniu SoRO a zakazuje skrętu w lewo.